سالاد سیب زمینی با رب انار با طعم عالی

سالاد سیب زمینی با رب انار
سالاد سیب زمینی با رب انار

امروز قصد داریم طرز تهیه یک سالاد خوشمزه و فوق العاده را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.این سالاد بسیار ساده تهیه میشود و در عین حال بسیار مقوی است.درادامه مطلب زیر طرز تهیه سالاد سیب زمینی با رب انار را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه سالاد سیب زمینی با رب انار

  1. سیب زمینی 1 عدد متوسط
  2. پیاز کوچک 1عدد
  3. گوجه فرنگی گیلاسی 3-4 عدد
  4. رب انار – لیمو

 

 

طرز تهیه سالا سیب زمینی با رب انار

سیب زمینی را پخته ( می توانی در فر با پوست بپزیم) سپس مکعبی خرد می کنیم. گوچه فرنگی و پیاز را هم خرد می کنیم ادویه جات و رب انار و لیمو ترش را هم میریزیم

خواص سیب زمینی در این سالاد

تحقیقات نشان می‌دهد ، پودر سیب‌زمینی معمولی می‌تواند خون را منعقد کند و بریدگی‌های کوچک را ببندد .اگر سیب زمینی آب پز را آمیخته با گیاهان و دانه های لعاب دار مانند قدومه یا اسپرزه و غیره به شکل جوشانده در آورند و ضمادش را بر روی ورم ها ، التهاب های سطحی ، کوبیدگی ها ، ضرب خوردگی ها ، ورم حاد انگشتان قرار دهند ، اثر شفابخش دارد .

مصرف نکردن سیب‌زمینی موجب عصبیت و پرخاشگری می‌شود .آهن و کلسیم موجود در سیب‌زمینی باعث کاهش اسید اوریک و جلوگیری از سنگ کلیه می‌شود .اگر سیب‌زمینی بدون روغن ، کره و سس سرو ‌شود ، هر سیب‌زمینی تنها ۱۰۰ کالری انرژی دارد و مصرف ۲ نوبت در روز به مدت یک‌ماه باعث کاهش فشار خون می‌شود .

سیب‌زمینی تاثیر زیادی در درمان روماتیسم دارد .جالب است بدانید که انواع سیب‌زمینی بیش از ۵هزار نوع است که حدود ۳هزار نوع آن در آمریکای لاتین به دست می‌آید .ذخیره کردن سیب‌زمینی در فریزر باعث تبدیل نشاسته آن به قند شده و مزه آن را ناخوشایند می‌‌کند .

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *