اسپاگتی ایتالیایی بی نظیر و با کلاس

اسپاگتی ایتالیایی بی نظیر
اسپاگتی ایتالیایی بی نظیر

امروز قصد داریم طرز تهیه یک غذای با کلاس و خوشمزه به سبک ایتالیایی را به به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه اسپاگتی ایتالیایی بی نظیر را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه اسپاگتی ایتالیایی بی نظیر

  1. اسپاگتی 700 گرم
  2. گوشت چرخی 500 گرم
  3. سس گوجه فرنگی دو قاشق غذاخوری
  4. پیاز یک عدد بزرگ
  5. فلفل دلمه دو عدد
  6. نمک و فلفل به میزان لازم
  7. پنیر موزارلا به میزان لازم

 

 

طرز تهیه اسپاگتی ایتالیایی بی نظیر

اسپاگتی را به مدت زمان هفت دقیقه در آب جوش بریزید و به آن یک قاشق روغن و نمک اضافه کنید و میپزیم.اسپاگتی ها را آبکش میکنیم و روی آنها را آب سرد میریزیم تا به هم نچسبند.پیازها را سرح میکنیم و گوشت چرخ کرده را به آن اضافه میکنیم و کمی ان را تفت میدهیم تا آب اسپاگتی ها گرفته شود.سس گوجه فرنگی و فلفل دلمه و نمک و فلفل را به گوشتی که در پیاز ریخته ایم اضافه میکنیم.و میگذاریم تا گوشت با دو سه لیوان آب به مدت یک ساعت پخته شود.نصف اسپاگتی ها را در ظرفی پیرکسی بریزید و روی ان را مایه گوشت ریخته روی گوشت را دوباره اسپاگتی میریزیم و روی اسپاگتی ها را پنیر موزارلایی که رنده شده است را میریزیم .ظرف پیرکس را به مدت زمان بیست دقیقه در فر با درجه حرارت 170 سانتی گراد میگذاریم تا پنیر روی غذا طلایی رنگ شود.

 

 

درباره نمک

در صورتی که نمک به مقدار کافی مصرف شود و کلیه ها هم سالم باشد و عملکرد خوبی داشته باشند نمک مورد نیاز بدن تامین می شود، اما در صورت تداوم مصرف زیاد نمک و مواد شور و یا اختلال در کارکرد کلیه ها یا یکی از سیستم های مربوط به دفع،نمک اضافی موجب تجمع آب در بدن شده و ایجاد ورم در تمام و یا قسمت هایی از بدن می شود.

مصرف زیاد نمک و غذاهای شور از عوامل تاثیر گذار بر افزایش فشار خون و بروز بیماری های قلبی – عروقی به ویژه در افرادی که سابقه این بیماری ها را در خود یا خانواده دارند، می شود. طبق تحقیقات مشخص شده است که دریافت زیاد نمک علاوه بر افزایش فشار خون، اثرات مضر دیگری نظیر سکته قلبی، پوکی استخوان، سرطان معده، آسم و … نیز بر سلامت دارند.

Check Also

ماکارونی با سس گوجه فرنگی تازه

ماکارونی از جمله غذاهای پر طرفدار مخصوصا برای بچه هاست اگر این ماکارونی با سس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *