برای چه محیط هایی باید جاروبرقی کارگاهی انتخاب کرد

برای چه محیط هایی باید جاروبرقی کارگاهی انتخاب کرد

برای چه محیط هایی باید جاروبرقی کارگاهی انتخاب کرد

جاروبرقی کارگاهی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو یکی دیگر از انواع جاروبرقی های سطلی نیمه صنعتی می باشد. جاروبرقی کارگاهی همان گونه که از نامش پیداست جهت انجام امور نظافتی کارگاه های صنعتی کوچک و یا با مساحت متوسط مورد استفاده قرار می گیرد.

جاروبرقی کارگاهی از لحاظ اندازه ما بین جاروبرقی خانگی و صنعتی قرار دارد. چرا که بسته به مساحت محیط مورد نظر و حجم زباله کمی که تولید می شود بهترین انتخاب برای انجام امور نظافتی جاروبرقی کارگاهی می باشد. جاروبرقی های نیمه صنعتی کارگاهی نیز همانند دیگر جاروبرقی های سطلی در دو دسته جاوبرقی خاک و جاروبرقی آب و خاک طراحی و تولید می شوند.

همچنین بسته به نوع زباله تولید شده در کارگاه یا محیط های کاری می توانید جاروبرقی کارگاهی مد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی صنعت جارو با بهترین کیفیت و قیمت تهیه نمایید.

علاوه بر آن بر اساس قدرت مکش مورد نیاز مصرف کننده به دلیل وزن زباله های تولید شده جاروبرقی های کارگاهی تک و دو موتوره را می توانید انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر کارگاه شیشه بری یا آهن بری داشته باشی جهت جمع آوری تراشه و خورده شیشه ها نیاز به قدرت مکش بیشتری نسبت به زباله های ممولی دارید.

 

 

 

مزایای استفاده از جاروبرقی کارگاهی

 

جاروبرقی کارگاهی از آنجایی که از لحاظ اندازه متوسط و کوچک تر از جاروبرقی های صنعتی می باشد بنابراین به طور طبیعی از قیمت مناسب تری از جاروبرقی های صنعتی برخوردار می باشد. علاوه بر آن با توجه به این ویژگی ذکر شده حجم کمتری را در محیط اشغال می کند و امکان برخورد با تجهیزات و ابزارآلات در حین نظافت بسیار کمتر می باشد.

از طرف دیگر به دلیل حجم کمتر جاروبرقی کارگاهی با توجه به مساحت محیط ، از قدرت موتور کمتری نسبت به جاروبرقی های صنعتی نیز برخوردار می باشد که این امر موجب صرفه جویی در مصرف برق نیز خواهد شد.

همچنین به دنبال این ویژگی ذکر شده جاروبرقی کارگاهی از آلودگی صوتی کمتری برخوردار می باشد. از آنجایی که کارگاه های صنعتی کوچک ، فروشگاه ها و رستوران ها بر خلاف کارخانه جات که در حومه شهر می باشند به دلیل حضور مراجعه کننده ها و سرویس دهی به عموم در داخل شهر می باشند بنابراین هر چه آلودگی صوتی کمتر باشد بهتر است.

بنابراین اگر محیط کاری شما از لحاظ اندازه و حجم زباله بیشتر از منازل مسکونی و کمتر از کارخانه جات تولیدی و صنایع بزرگ می باشد بهترین گزینه برای انجام امور نظافتی یکی از انواع جاروبرقی کارگاهی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو می باشد.

 

 

انواع مدل های جاروبرقی سطلی و دلایل استفاده از آن

 

جاروبرقی سطلی ارزان قیمت فروشگاه اینترنتی صنعت جارو در تنوع مدل های مختلف با اندازه و سایز های متفاوت بسته به محیطی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد تهیه شده است. جاروبرقی سطلی چندین سال است که در محیط های کارگاهی ، صنعتی و صنایع بزرگ جهت انجام امور نظافتی مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه کاربرد جاروبرقی های سطلی با اندازه های کوچک تر در محیط های با مساحت متوسط از جمله ویلاها ، باغ ها ، تالارها ، مسافرخانه ها ، فروشگاه های زنجیره ای و رستوران ها و بسیاری از اماکن مشابه بیشتر به چشم می خورد.

جاروبرقی های سطلی بسته به قدرت مورد نیاز مصرف کننده در محیط های صنعتی و مشاغل سخت جهت مکش زباله ها دارای تعداد موتور متعددی می باشد. همچین جاروبرقی های سطلی از لحاظ مکش و جمع آوری زباله ها نیز به دو دسته جاروبرقی سطلی خاک و جاروبرقی سطلی آب و خاک در مدل ها و اندازه های گوناگون در فروشگاه صنعت جارو موجود می باشند.

جنس موتورهای جاروبرقی سطلی که در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد برای جلوگیری از داغ کردن و نیاز به خاموش کردن متناوب با دیگر موتورهای جاروبرقی متفاوت است.

 

برای چه محیط هایی باید جاروبرقی کارگاهی انتخاب کرد

 

کاربردهای جاروبرقی سطلی در محیط های مختلف

 

جاروبرقی سطلی فروشگاه تخصصی صنعت جارو در محیط های مختلف بسته به نوع و میزان زباله ای که باید جمع آوری نماید و همچنین مدت زمانی که باید روشن باشد دارای مدل های متفاوتی می باشد.

برای آسان تر شدن کار کاربران جهت انتخاب درست در هنگام خرید برای تک تک محصولات جدول توضیحات در مورد مشخصات فنی هر محصول که شامل تعداد و قدرت موتور جاروبرقی و نوع منبع تغذیه آن می باشد برای مشتریان قرار داده شده است.

با این وجود فروشگاه تخصصی صنعت جارو به دلیل همراهی و راهنمایی کاربران ، گروه مشاوره رایگان خرید توسط کارشناسان متخصص و با تجربه نیز جهت سرویس دهی حرفه ای به مشتریان فراهم کرده است.

چرا که در محیط های صنعتی که از لحاظ حجم زباله و میزان کاری بالا می باشند. نیاز به جاروبرقی سطلی صنعتی می باشد که دارای قدرت موتور بالاتری نسبت به دیگر جاروها می باشد. اگر محیط صنعتی  و تولیدی مورد نظر به صورت بیست و چهار ساعته فعال می باشد شما نیاز به استفاده از جاروبرقی صنعتی دائم کار تک فاز یا سه فاز دارید.

 

 

مهمترین نکاتی که هنگام خرید اسکرابر باید دانست

 

اسکرابر صنعتی یا دستگاه زمین شوی برقی یکی از کاربردی ترین و پیشرفته ترین محصولات نظافتی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو می باشد. یکی از مهمترین نکات هنگام خرید اسکرابر انتخاب مرجع مطمئن و معتبر می باشد. فروشگاه صنعت جارو با کیفیت ترین مدل های اسکرابر را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار کاربران خود قرار داده است.

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید دستگاه زمین شوی ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد. بهترین برندهای دستگاه کف شوی را می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی صنعت جارو با ضمانت طلائی و خدمات پس از فروش طولانی مدت تهیه نمایید.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید قیمت مناسب محصول می باشد. خرید اسکرابر یا زمین شوی به دلیل تنوع بالای برند و قیمت کار بسیار دشواری می باشد. در فروشگاه تخصصی صنعت جارو انواع اسکرابر دستی ، اتوماتیک و سرنشین دار را می توانید با قیمت کارخانه از بهترین برندهای ایرانی در اختیار داشته باشید.

فروشگاه تخصصی صنعت جارو شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده است تا هیچ گونه نگرانی از لحظ کیفیت ، طول عمر و کارکرد و قیمت محصول نداشته باشید.

از دیگر نکات مهم در انتخاب اسکرابر توجه به مساحت و فضای مورد نظر می باشد که بسته به آن دستگاه اسکرابر با اندازه و سایز مناسب با آن محیط را خریداری کنید. اگر محیط کوچک و دارای فضای کم باشد بهتر است اسکرابر دستی را انتخاب نمایید.

علاوه بر آن با توجه به دسترسی به برق نیز باید انتخاب درست را انجام دهید. چرا که اگر دسترسی به برق کم باشد بهترین گزینه استفاده از اسکرابر باتری دار می باشد.

برای چه محیط هایی باید جاروبرقی کارگاهی انتخاب کرد

 

دلایل اهمیت استفاده از اسکرابر

 

اسکرابر یکی از پیشرفته ترین ابزارهای فروشگاه اینترنتی صنعت جارو جهت شست و شوی مکانیزه سطوح مختلف می باشد. امروزه به دلیل سرعت بخشیدن به سرویس دهی برای کلیه امور جامعه روی به مکانیزه شدن آورده است.

دستگاه زمین شوی به دلیل این که به صورت هم زمان عملیات جاروکشی ، شست و شو و خشک کردن سطوح مختلف را انجام می دهد بنابراین موجب صرفه جویی در زمان می گردد.

یکی دیگر از دلایل اهمیت استفاده از اسکرابر جهت انجام امور نظافتی این است که به جهت به کارگیری فقط یک نیروی کاری جهت هدایت و کنترل اسکرابر موجب صرفه جویی هزینه های پرداخت دستمزد نیروی کاری می گردد.

 

جهت دیدن بهترین و با کیفیت ترین برندهای تجهیزات نظافتی فروشگاه تخصصی صنعت جارو اینجا کلیک کنید.

 

 

Check Also

کاربرد هود پاتولوژی

کاربرد هود پاتولوژی

آشنایی با هود های پاتولوژی و کاربرد آن ها یک ازمایشگاه تشخیص طبی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *