بیسکوییت کراکر آتشی برای کودکان

بیسکوییت کراکر آتشی
بیسکوییت کراکر آتشی

بیسکوییت ها همواره از بهترین و مورد علاقه ترین شیرینی ها بوده است که امروز میخواهیم طرز تهیه یکی از این بیسکوییت ها را به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه بیسکوییت کراکر آتشی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه بیسکوییت کراکر آتشی

  1. پنیر چدار رنده شده200 گرم
  2. کره در دمای اتاق4 قاشق غذا خوری
  3. نمک1 قاشق چای خوری
  4. آرد1 فنجان
  5. آب یخ2 قاشق غذا خوری

 

طرز تهیه بیسکوییت کراکر آتشی

پنیر و کره را با همزن برقی خوب با هم مخلوط کنید.آرد را به مواد اضافه کنید و باز با میکسر مواد را با هم مخلوط کنید.همانطور که میکسر در حال مخلوط کردن مواد است آب یخ را به مواد اضافه کنیدبگذارید تا خمیر حالت چسبندگی پیدا کند.خمیر را به صورت یک گلوله پهن شده در آوریدو لای یک کاغذ روغنی پیچیده و به مدت یکساعت در یخچال بگذاریدفر را روی دمای 350 درجه فارنهایت قرار دهید.خمیر باید به مدت 20 دقیقه در خارج از یخچال قرار دهید. سینی فر را آماده کنید و خمیر ار با ضخامت نیم سانت روی سینی پهن کنید.خمیر را به شکل مربع هایی 3 سانتی متری برش دهید.و مربع ها را سوراخ سوراخ کنید و با یک کفگیر کراکر ها را از هم فاصله دهید و و بگذارید در فر تا به مدت 15 دقیقه در فر تا بپزد طلایی که شد کراکر ها را از داخل فر بیرون بیاورید.

 

 

درباره کره

فساد کره براحتی قابل تشخیص بوده و از نشانه‌های کره فاسد، تغییر رنگ و برگشت طعم آن است. به‌طور معمول کره زرد پررنگ یا کمرنگ است.کره‌ای که فاسد شده به رنگ سبز یا حتی آبی درمی‌آید. تغییر رنگ، فساد میکروبی را نشان می‌دهد البته لازم است بدانید اگر کره بدون لفاف در مجاورت هوای آزاد قرار گیرد، رطوبت سطحی اش را از دست می‌دهد و رنگ سطح آن نسبت به مرکز کره تیره می‌شود، این نشانه فساد کره نیست و محصول قابل مصرف است.نشانه دیگر فساد کره، تغییر طعم کره براثر اکسیدشدن چربی‌هاست که موجب ایجاد طعم تند و تیز محصول شده و می‌‌تواند مضر و سرطان‌زا باشد.این را هم بدانید کره در دمای یخچال فقط به مدت چهار روز قابلیت نگهداری دارد و تا شش ماه می‌توان آن را درون فریزر نگه داشت اما روغن‌های کرمانشاهی همچون روغن‌های مایع یا جامد نباتی به‌دلیل خلوص بالای چربی و فقدان رطوبت در دمای اتاق هم قابلیت ماندگاری دارند.

 

 

Check Also

بیسکوییت ویفر خانگی بی نظیر

بیسکوییت ها همواره از پر طرفدارترین شیرینی ها میباشد.امروز میخواهیم طرز تهیه بیسکوییت ویفر خانگی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *