اجاره ویلا ارزان در ۳ دقیقه امکان پذیر شد

اجاره ویلا  ارزان  در ۳ دقیقه امکان پذیر شد

خرید ملک به ویژه ویلا در شهرهای شمالی کشور یک نوع سرمایه گذاری مناسب است که در عین حال فرصتی برای تفریح و سرگرمی و آرامش را در اختیار صاحب ویلا و خانواده وی قرار می دهد.

اما برخی افراد هستند که ترجیح می دهند سرمایه  شان را در نقطه ای که فقط چند بار در سال به آن سر می زنند راکد نکنند.

برخی دیگر هم اصلا سرمایه لازم برای خرید ویلا در این مناطق را ندارند . برای این دو گروه بهترین گزینه این است که در سفر به این مناطق کشور، با اجاره ویلا، از امکانات تفریحی و رفاهی و اقامتی مناسبی برای چند روز و متناسب با بودجه و نیازها ومعیارهای خود بهره گیرند.

اجاره ویلا در تمامی نقاط استانهای شمالی کشور به ویژه مازندران از رونق زیادی برخوردار است. اجاره وبلا در خزرشهر، دریاکنار و فرح آباد ساری نیز همه ساله به ویژه در ایام تعطیل به شدت مورد استقبال مسافران قرار می گیرد.

شهرک ساحلی خزرشهر در کیلومتر 6 جاده بابلسر به فریدونکنار و بعد از شهرک ساحلی بسیار معروف دریاکنار در استان مازندران واقع شده است.

مساحت این شهرک از شهرک دیگر قرار گرفته در مسیر بابلسر به فریدونکنار یعنی دریاکنار بیشتر بوده و تعداد ویلاهای بیشتری را در بر می گیرد.

ورود به این شهرک برای عموم آزاد نمی باشد و فقط با اجازه صاحبان ویلاها و هماهنگی قبلی ممکن می شود. پس می توان با اجاره ویلا در خزرشهر از صاحبان ویلا ها در این شهرک اوقاتی خوش را گذراند.

شهرک زیبای دریاکنار نیز در محدوده جاده بابلسر به فریدونکنار دارای 1700 واحد ویلا می باشد که در طولی 2.7 کیلومتر از ساحل دریای خزر کشیده شده و مساحتی حدود 3.1 کیلومتر مربع یا به عبارت بهتر بیشتر از 300 هکتار را دارا می باشد.

اما ورود به این شهرک نیز برای همه مقدور نمی باشد. در واقع فقط صاحبان واحد ها می توانند خود و کسانی که آشنای آنها باشند را با هماهنگی قبلی به داخل بفرستند.

اما برخی از همین صاحبان ویلا ها نیز ویلای خود را در ایامی از سال اجاره می دهند. پس مردم عادی نیز می توانند با اجاره ویلا در دریاکنار از صاحبان ویلا ها در این شهرک زیبا اقامتی خاطره انگیز داشته باشند.

فرح آباد ساری نیز با داشتن با بیش از 15 کیلومتر طول ساحل ماسه ای و مرداب وسیع در کنار دریا، همراه با حضور پرندگان مهاجر و جلگه های وسیع سرسبز و صید گاه های

ماهیگیری و استخر های پرورش ماهی و آب بندان های متعدد، آب و هوای استثنایی و اراضی حاصلخیر کشاورزی، می تواند مناظری بدیع خلق کند که در کنار مجموعه تاریخی

فرح آباد قرار گرفته است. با اجاره ویلا در فرح آباد ساری می توان هم از امکانات ساحلی استفاده نمود و در عین حال از باقی مانده های شهر سوخته بندری فرح آباد نیز دیدن کرد.

ویلا ۱۲۰ را دنبال کنید …

Vila120.ir

 

 

 

Check Also

کاربرد هود پاتولوژی

کاربرد هود پاتولوژی

آشنایی با هود های پاتولوژی و کاربرد آن ها یک ازمایشگاه تشخیص طبی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *