چرا نباید دوج کوین بخریم ؟

چرا نباید دوج کوین بخریم ؟

چرا نباید دوج کوین بخریم ؟

حتما شما هم اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال را در بیشتر شبکه های اجتماعی دیده اید. نوسانات شدید و روی کار آمدن این ارزها به عنوان نظام مالی جدید، در کنار سود هایش، ضرر هایی را هم داشته است.

برای همین پیشنهاد می شود که یا وارد عرصه این ارزها نشوید و یا با تخصص و دانش کافی به این عرصه پای بگذارید. دوج کوین (doge coin) یکی از ارزهای رایجی می باشد که بدون شک اسمش را در میان کریپتوکارنسی های امروزی شنیده اید.

این رمز ارز در بازار های مالی نوسانات شدیدی داشته است و تغییرات قیمت آن همواره سرمایه گذاران را به این فکر واداشته است که سرمایه گذاری روی آن چقدر منطقی و به صرفه خواهد بود؟

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که از دوج کوین اطلاعات زیادی ندارید نگران نباشید، هرچیزی را که لازم است راجب این رمز ارز بدانید، از تاریخچه آن گرفته تا بحث هایی در مورد وابستگی دوج کوین به ایلان ماسک، همه و همه را برای تان شرح خواهیم داد.

پس با ما همراه باشید.

دوج کوین از کجا آمده است؟

بهتر است قبل از آن که درمورد جزئیات و ریسک های این رمز ارز بحث کنیم، آن را به طور کامل برای تان معرفی کنیم.

دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتالی است که توسط شخصی به نام جکسون پالمر ساخته و توسعه داده شد. جالب است بدانید که به گفته خود این شخص، ساخت دوج کوین در واقع فقط به عنوان یک سرگرمی و از سر شوخی بوده است!

دوج کوین در سال 2013 ساخته و معرفی شد و انتخاب تصویر یک سگ که در دنیای میم ها بسیار معروف است، به عنوان لوگوی آن، شاید یکی از مدرک های اثبات شوخی بودنش باشد!

در واقع این ارز دیجیتالی اصلا قرار نبود که برای استفاده عمومی مردم در دسترس قرار بگیرد، بلکه فقط برای انجام تراکنش های رایج و ساده ای بین پالمر و دوستانش ساخته و طراحی شد. اما در نهایت سر از بازار های مالی جهانی در اورد و اکنون ارزشی در حدود 40 ملیارد دلار دارد!

 

Check Also

کاربرد هود پاتولوژی

کاربرد هود پاتولوژی

آشنایی با هود های پاتولوژی و کاربرد آن ها یک ازمایشگاه تشخیص طبی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *