آموزش قانون جذب به زبان ساده

قانون جذب چیست و چگونه کار می کند؟ هنگامی که کودک خردسالی بودیم، برای اینکه هم سرگرم شویم و هم چیزی بیاموزیم، ساخت مدارهای ساده الکترونیکی را به ما می اموختند. که چطور یک لامپ، سیم، باتری را به هم متصل کنیم تا لامپ روشن شود. روشن شدن لامپ در این مدار ساده از یک قانون پیروی میکند. حال اگر بخواهیم مدار پیچیده تری داشته باشیم، مثلا یک کلید برای خاموش و روشن کردن لامپ داشته باشیم. یا بتوانیم نور لامپ را کم و زیاد کنیم. یا سنسوری به آن وصل کنیم تا در صورت کاهش نور، لامپ خود به خود روشن شود، نیاز است قوانین بیشتری در مورد نحوه کار الکترونیک بدانیم.

آموزش قانون جذب به زبان ساده

نه تنها روشن کردن لامپ، بلکه هر فعالیتی لازمه دانست قوانین آن و پیروی از آن است. برای مثال اگر بخواهیم آب را بجوشانی، باید آن را تا دمای 100 درجه بجوشانیم. اگر بخواهیم آتشی روشن کنیم، باید حرارت، اکسیژن و ماده قابل اشتعال را در کنار هم قرار دهیم. موفقیت و کامیابی در زندگی نیز به همین شکل است. برای رسیدن به هر خواسته ای باید از قوانین کائنات پیروی کنیم. قانون کائنات قانون جذب نام دارد.

قانون جذب چیست؟

قانون جذب قانونی است که اگر از آن پیروی کنیم، می توانیم خواسته ها و رویاهایمان را به زندگی جذب کنیم. توضیح قانون ساده است اما به کار بردن آن برای همه ساده نیست. قانون جذب می گوید، ذهن شما مانند یک پایگاه ارسال امواج است و این امواج حاوی درخواستی است. جهان این پیام ها را در یافت میکند و به درخواست شما پاسخ می گوید. حال اگر ما از کار کرد قانون جذب اطلاعی نداشته باشیم مدام به صورت ناخوداگاه و اتفاقی درخواست بدبختی، قرض و بدهی، خیانت و… را به جهان ارسال می کنیم و جهان نیز به درخواست ما پاسخ می دهد.

اما چگونه ممکن است ما درخواستی را آن هم به صورت ناخود اگاه به جهان ارسال کنیم؟ برای درک بهتر این موضوع مثالی میزنم. فرض کنید صبح تا شب در یک رستوران کار میکنید. وقتی به خانه می آیید اعضای خانواده و دوستانتان، از شما و لباستان بوی غذا به مشامشان می رسد. یا اگر در یک عطر فروشی کار می کنید، احتمالا همیشه بوی عطر می دهید.

ذهن آدمی هم به همین شکل است. وقتی ما مدام به فقر و تنگدستی می اندیشیم، به آن توجه می کنیو و از اینکه روزی شاید فقیر شویم می ترسیم، ذهن ما فرکانس های فقر را به جهان منتشر می کند. در این فرکانس ها یک درخواست وجود دارد. آن هم اینکه ای کائنات به من هم فقر بده. پس جهان و کائنات نیز از این درخواست شما اطاعت می کند.

آموزش قانون جذب به زبان ساده 2

مراحل قانون جذب

در تمام کتاب ها و مستند راز قانون جذب را دارای سه مرحله در نظر می گیرند اما قانون جذب مرحله ای ندارد. اگر شما هدفی مشخص در ذهن داشته باشید و در ذهن شما باوری نامتناسب با آن وجود نداشته باشد، فرصت های رسیدن به هدفتان را مشاهده می کنید و اگر برای استفاده از این فرصت ها اقدام کنید، به راحتی به موفقیت می رسید. حال در ادامه ما نیز به بیان این مراحل می پردازیم:

1-    هدفگذاری

هدفگذاری به این معنیست که یک خواسته کاملا واضح در ذهن شما نقش ببندد. به گونه ای واضح و پر جزئیات که اگر آن را برای فردی شرح بدهید جای هیچ سوال و ابهامی وجود ندارد. اینگونه هدفگذاری با سرعت بیشتری شما را به خواسته تان می رساند نسبت به زمانی که فقط میخواهید ثروتمند باشید. اما از میزان دارائی که می خواهید کسب کنید اطلاعی ندارید. وقتی خود از میزان دارائی که می خواهید کسب کنید اطلاعی ندارید، کائنات چگونه از آن با خبر باشد؟ پس قدم اول مشخص کردن یک هدف کاملا واضح و روشن است.

2-    باور سازی یا تغیرر باورها

وقتی میخواهید بدنی عضلانی و خوش فرم داشته باشید اما در ذهن شما باوری وجود دارد که می گوید شما از لحاظ ژنتیکی قابلیت رشد و عضلانی شدن را ندارید، هر چقدر هم تلاش کنید، به هدفتان نمی رسید. کار و تلاش در جهت رسیدن به خواسته ها بدون داشتن ذهنی هماهنگ بی فایده است. حرکت می کنید اما به مقصد نمی رسید. گویا بر روی تردمیل در حال دویدن هستید. خسته می شوید اما هیچگاه به هدف نمیرسید. پس پس از مشخص کردن هدف، باید باورهایی را در ذهنتان ایجاد کنید که به رشد و پیشرفت و نیل به هدفتان کمک کند.

3-    پذیرش و اقدام

وقتی دو مرحله بالا را به درستی انجام دهید، نشانه های از هدفتان را خواهید دید. مانند زمانی که در اقیانوس در حرکت هستید و از دور نشانه ای از خشکی به چشم می خورد. در این حال یک انسان عاقل به حرکت خود به سوی هدف ادامه می دهد تا به مقصد نهایی برسد. اما بسیاری از آدم ها وقتی نشانه ای از اهداف خود میبینند، سرخورده و ناراحت می شوند. برای مثال اگر برای جذب اتومبیلی خاص هدفگذاری کنید، در خیابان هزاران بار ان را خواهید دید. این یک نشانه است از اینکه ما در مسیر رسیدن به خواسته مان قرار داریم. ولی برخی آدمها با دیدن این صحنه ها سرخورده می شوند و می گویند چرا اینهمه آدم باید این ماشین را داشته باشند ولی من ندارم. به جای شکرگزاری از اینکه در حال قرار گرفت در مدار جذب آن است، لب به گله و شکایت می گشاید و به سرعت از هدف خود دور می شود.

وقتی در مسیر اهدافمان باشیم، فرصت هایی برای رسیدن به هدف سراغ ما می آیند اما زمانی به بار می نشینند که ما در جهت آنها حرکت کنیم.

سپاسگزاری

سپاسگزاری نیز یک راه برای سرعت بخشیدن به نیل به آرزوهاست. وقتی به اهداف، نشانه ها، داشته ها و اتفاقات خوب می اندیشیم و از داشتن انها خرسند می شویم و بابت آنها سپاسگزاری می کنیم، در حال ارسال فرکانس هایی قدرتمند هستیم که در انها درخواستی حاوی اتفاقات بسیار خوب و مثبت است. پس کائنات نیز به این درخواست  قدرتمند با سرعت بیشتری پاسخ می گوید. سپاسگزاری در همه حال خوب است و کلید بیرون آمدن از یک ضعیت بد و ناخوشایند است. هر گاه با مسئله ای بی پاسخ رو برو هستید سپاسگزار باشید. زیرا سپاسگزاری تنها راه حلی است که به سرعت پاسخ می دهد.

آموزش قانون جذب به زبان ساده 3

نتیجه گیری

انسان طبق گفته خداوند در قرآن، میتواند زمین و آسمان را به تسخیر خود درآورد. انسان نه تنها با توجه به موضوعات مختلف می تواند انها را به زندگی خود جذب کند، بلکه با تصور و تجسم چیزهایی که وجو ندارند نیز می تواند انها را خلق کند. مانند مخترعینی که روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود. در پایان ذکر این موضوع نیز ضرورت دارد که تنها هدفگذاری و تجسم و باورسازی، به شما کمک نمی کند تا به خواسته تان برسید. شما باید در مسیر اهدافتان حرکت کنید و برای دستیابی به آنها کاری از پیش ببرید. همچنین هیچگاه کائنات تا انتهای مسیر را به شما نشان نمی دهد. بلکه شما در حال حاضر تنها بخشی از مسیر را می بینید و اگر به نیروی هدایتگر الله اعتماد کنید و آن را بپیمایید، در نهایت به تمام خواسته هایتان به بهترین شکل خواهید رسید.

Check Also

کاربرد هود پاتولوژی

کاربرد هود پاتولوژی

آشنایی با هود های پاتولوژی و کاربرد آن ها یک ازمایشگاه تشخیص طبی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *