دسر میوه ای یخ زده فنجانی گوارا

دسر میوه ای یخ زده
دسر میوه ای یخ زده

خیلی از افراد دسرهایی که با میوه هستند را خیلی دوست دارند.امروز قصد داریم طرز تهیه یکی از همین  خوشمزه را به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه دسر میوه ای یخ زده گوارا را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه دسر میوه ای

  1. توت فرنگی شیرین یخ زده به مقدار دلخواه
  2. آب آناناس و پرتقال به میزان لازم
  3. آناناس کنسروی خرد شده به میزان دلخواه
  4. پرتقال خرد شده به میزان دلخواه
  5. 6 موز نیمه رسیده
  6. 1/3 فنجان آب لیمو
  7. زغال اخته به میزان کافی

 

طرز تهیه دسر میوه ای یخ زده

تمام مواد تشکیل دهنده را در یک کاسه بزرگبریزید و در کاپ هایبی که مورد نظرتان است بریزید.در یخچال قرار دهید تا مواد یخ بزند.

 

درباره پرتقال

نوشیدن روزی یک لیوان آب پرتقال به تقویت پوست، مو و ناخن کمک می‌کند.این فواید  به خاطر ویتامین سی، پتاسیم و فولیک اسید موجود در آب پرتقال است. ویتامین سی برای تولید کلاژن لازم و ضروری است.رنگدانه های زرد موجود در آب پرتقال با کاهش آسیب‌های ناشی از تابش نور خورشید بر پوست ارتباط دارد و گفته می‌شود که قابلیت انعطاف پذیری پوست را تقویت می‌کند. معمولاً یک لیوان 200 میلی لیتری آب پرتقال حاوی 60 میلی گرم ویتامین سی است.

مواد مغذی مهمی که برای داشتن پوست، مو و ناخن سالم نیاز است زمانی که در بخشی از رژیم غذایی انسان مصرف می‌شوند، بیشترین تأثیر را دارند.برای جلوگیری از آرتروز روزانه یک لیوان آب پرتقال بنوشیدتحقیقات نشان می‌دهد میوه‌ها و انواع سبزی‌ها در پیشگیری از آرتروز موثر هستند.برخی کاروتنوئیدها یعنی ترکیباتی که در برخی میوه‌ها و انواع سبزی یافت می‌شود، در پیشگیری از ابتلا به آرتروز موثر هستند. کاروتنوئیدهای خوراکی یعنی مواد شیمیایی که عامل رنگ‌های نارنجی و زرد میوه‌ها و سبزی‌ها هستند، می‌توانند به سبب داشتن خواص آنتی‌اکسیدانی، التهاب را کاهش دهند. مصرف کاروتنوئیدها با خطر ابتلا به آرتروز ارتباط دارد و موجب کاهش بروز این بیماری می‌شو

Check Also

طرز تهیه دسر هلویی بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید برای فرزندان خود در منزل تهیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *