دمنوش گل محمدی گوارا و آرامش بخش

دمنوش گل محمدی گوارا
دمنوش گل محمدی گوارا

دمنوش ها نوشیدنی های طبیعی هستند که طعم بسیار مطلوبی دارند و پرطرفدار ترین انها دمنوش های لاغری میباشد.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه دمنوش گل محمدی گوارا را به شما بانوان با سلیقه آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه دمنوش گل محمدی گوارا

  1. غنچه گل محمدی ۸ عدد
  2. عسل ۱ قاشق سوپخوری
  3. لیمو ترش ۱ قاشق سوپخوری
  4. آب جوش یک پیمانه

 

طرز تهیه دمنوش گل محمدی گوارا

گل محمدی و لیمو ترش را داخل فنجان یا لیوان میریزیم و بعد آب جوش را اضافه کرده و اجازه میدهیم تا دمنوش کمی ولرم شود بعد عسل را اضافه کرده و میل کنید.

 

 

درباره دمنوش گل محمدی

چای گل سرخ در بهبود دردهای دوران قاعدگی موثر است.دمنوش گل سرخ موجب افزایش یافتن مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها شده و ریه‌ها را تقویت می‌کندگل سرخ منبع آنتی اکسیدان بوده و از خواص دمنوش گل سرخ می‌توان به خاصیت ضد سرطانی آن اشاره کرد.
دمنوش گل محمدی عوارض و نشانه‌های سرماخوردگی، آنفلوآنزا، زکام و گرفتگی‌های برونشی را از بدن دور می‌کند.

غرغره کردن دم کرده یا دمنوش گل محمدی گلو درد را برطرف می‌کند.دمنوش این گیاه بوی بد دهان را برطرف میکند.چای گل سرخ باعث تسکین دستگاه عصبی می شود.دمنوش این گیاه برطرف کننده نفخ معده میباشد.دمنوش گل سرخ تب بر است.تقویت کننده و برطرف کننده ناراحتی‌های ریه، کلیه و تپش شدید قلب است.مصرف خوراکی پودر گل سرخ تشکیل شده از کاسبرگ، گلبرگ، پرچم این گل ، زمینه ساز کم شدن چشمگیر نشانه های بیماری در بیماران آلزایمریمی شود.

فردی که آلزایمر وی کهنه شده و سال های زیادی است که با این بیماری دست و پنجه نرم می کند با مصرف پودر گل سرخ در ماست یا غذا علائم بیماری در بدن وی پس از سه هفته کاهش می یابد.از خواص گل محمدی با ماست می توانیم به بهبود عملکرد سیستم گوارشی اشاره کنیم افرادی که دچار یبوست شده اند می توانند با استفاده کردن از پودر گل محمدی با ماست درمان خانگی و طبیعی را تجربه کنند.

Check Also

شربت زعفران خانگی عالی

اگر میخواهید در منزل یک شربت بی نظیر خانگی را در منزل تهیه کنید طرز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *