چیز کیک شکلات سفید و انبه دلپذیر

چیز کیک شکلات سفید و انبه
چیز کیک شکلات سفید و انبه

امروز قصد داریم طرز تهیه یک شیرینی خوشمزه را به شما اموزش میدهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه چیز کیک شکلات سفید و انبه را به شما بانوان با سلیقه در منزل آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه چیز کیک شکلات سفید و انبه

  1. بیسکویت شکلاتی 100 گرم
  2. کره (ذوب شده) 65 گرم
  3. انبه 2 عدد
  4. شکر 110 گرم
  5. شکلات سفید 200 گرم
  6. خامه صبحانه 300 گرم
  7. پنیر خامه ای 500 گرم
  8. پودر ژلاتین 3 قاشق چایخوری
  9. آب 60 میلی لیتر

 

 

طرز تهیه چیزکیک شکلات سفید و انبه

در ابتدا بیسکوییت را با میکسر پودر کنید و کره را به بیسکوییت اضافه کنید.مخلوط بیسکوییت و کره آماده شده را کف قالب کمر بند دار به قطر 20 سانتی متر پرس کنید.قالب را در یخچال بگذارید تا پوسته چیز کیک سفت گردد.ژلاتین را به روی 60 میلی لیتر آب سرد بپاشید و اجازه داده تا به روش بن ماری یا توسط ماکروفر حل گردد.پنیر خامه ای و شکر را در همزن برقی بزنید . شکلات سفید را ذوب کنید و بگذارید تا خنک گردد.خامه صبحانه را به شکلات سفید سرد شده اضافه کنید و مواد را در حدی که یکدست شوند بزنید.نیمی از مواد پنیری را روی بیسکوییت ها بریزید و یک انبه رابه صورت نگینی خرد کنید و تمکه های میوه را روی لایه پنیری بریزید.

سپس مابقی مواد پنیری را نیز ریخته، سطح چیزکیک را صاف نمایید. روی قالب را توسط سلفون کاور کنید و در یخچال قرار دهید. بهتر است چیزکیک به مدت یک شبانه روز در یخچال بماند تا کامل بسته شود و آماده سرو گردد.در نهایت نیز می توانید با تکه های نگینی انبه آن را تزیین کنید.دقت کنید که تمامی مواد از قبیل پنیرخامه ای و خامه صبحانه و انبه باید به دمای محیط رسیده باشند در غیر این صورت وقتی ژلاتین یا شکلات مذاب را اضافه می کنید سریع بسته می شوند و به صورت تکه های کوچک و سفت درون چیزکیک باقی می مانند.

Check Also

کیک شکلاتی مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین دسر هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید کیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *