سیب زمینی سرخ شده با رزماری عالی

سیب زمینی سرخ شده با رزماری
سیب زمینی سرخ شده با رزماری

اگر میخواهید یک خوراک خوشمزه با سیب زمینی تهیه کنید طرز تهیه سیب زمینی سرخ شده با رزماری عالی را به شما آموزش میدهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این سی ب زمینی خوشمزه را ببینید.

مواد لازم برای تهیه سیب زمینی سرخ شده با رزماری

  1. 4 عدد سیب زمینی بزرگ
  2. 2 قاشق غذا خوری رزماری تازه خرد شده
  3. 3حبه سیر، خرد شده
  4. 1قاشق غذا خوری روغن زیتون
  5. ½ قاشق چای خوری پودر پیاز
  6. ¼ قاشق چای خوری نمک
  7. ¼ قاشق چای خوری فلفل

 

 

طرز تهیه سیب زمینی سرخ شده با رزماری

فر را روی دمای 500 درجه تنظیم نمایید و در یک کاسه بزرگ سیب زمینی و باقیمانده مواد را به آن بیفزایید و به روغن و ادویه اغشته نمایید. سیب زمینی ها را روی یک ورقه پخت بگذارید و به مدت 22 دقیقه در فر قرار دهید تا طلایی گردد.

درباره رزماری

رزماری به عنوان یک عامل آنتی باکتریایی می‌تواند نقش بسیار شگفت انگیزی در خوشبو کردن دهان داشته باشد. همین امر موجب می شود سلامت و بهداشت دهان و دندان نیز بهبود یابد. برگ‌های رزماری را در یک لیوان آب داغ قرار دهید و سپس با آب آن، دهان خود را بشویید. این کار باعث از بین رفتن باکتری‌های مضر دهان شده و دهان شما را خوشبوتر می‌کند.رزماری به عنوان یک محرک در بدن عمل می کند و تولید سلول‌های قرمز خون و جریان آن را افزایش می‌دهد. این کار باعث بهبود عمل اکسیژن رسانی به بافت‌ها و اندام‌های مختلف می‌شود. همچنین افزایش جریان خون می‌تواند به تحریک حرکت مواد مغذی به سلول‌هایی که به آن نیاز دارند کمک کند.رزماری به عنوان یک ماده‌ی ضد درد به صورت موضعی برای درمان درد مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که رزماری به صورت خوراکی مصرف شود مانند یک تسکین دهنده درد عمل می‌کند. در واقع، یکی از استفاده‌های محبوب رزماری برای درمان میگرن است. استشمام بوی رزماری برای کاهش نشانه‌های میگرن بسیار مفید خواهد بود.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *