پیتزای انجیر و قارچ فوق العاده

پیتزای انجیر و قارچ
پیتزای انجیر و قارچ

یکی از جالب ترین و جدید ترین پیتزاهایی که میتوانید رد منزل تهیه کنید پیتزای انجیر و قارچ فوق العاده است که در ادامه مطلب زیر قصد داریم طرز تهیه آن را به شما عزیزان با سلیقه اموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه پیتزای انجیر و قارچ

  1. خمیر پیتزای سبوس دار
  2. یک چهارم پیمانه سس باربکیو
  3. 114گرم پنیر موزارلا8
  4. 8الی 10 عدد انجیر خرد شده
  5. 8الی 10 عدد قارچ خرد شده
  6. دو قاشق غذاخوری جعفری خرد شده

 

 

طرز تهیه پیتزای انجیر و قارچ

فر را روی 400 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید و بگذارید تا گرم شود.سینی فر را روغن زده و بگذارید کنار.روی سطح کا را آرد بزنید و خمیر را روی آن باز کنید و داخل سینی فر قرار دهید و سس باربیکیو را روی آن بمالید .پنیر موتزارلا را روی آن پاشیده و قارچ و انجیر ها را روی ان بچینید.به مدت زمان 20 تا 25 دقیقه بگذارید تا خوب پخته شود.پیتزا را زا فر خارج نمایید و بگذارید تا خنک گردد. با جعفری تازه میل نمایید.

درباره انجیر

از جمله فواید و خواص انجیر خشک این است که این میوه سبب افزایش قوای جسمانی می شود. به علت آهن موجود در انجیر خشک به افرادی که با مشکل خون رسانی در بدن مواجه هستند توصیه می شود روزی ده عدد انجیر خشک بخورند. افرادی که از لحاظ جسمی ضعیف هستند. خوردن انجیر خشک بسیار مؤثر است حتی انجیر خشک به علت دارا بودن ویتامین‌های موجود برای بسیاری از مشکلات شامل یبوست، زخم معده، رفع تشنگی، عفونت ریه، تب، سرفه، اعصاب و سینه‌درد بسیار مفید است.از دیگر خواص انجیر خشک که می توان ذکر کرد این است که انجیر خشک چاق کننده بوده، ملین و کاهنده خشم است. انجیر خشک برای بهبود درد و خشونت سینه، تکرر ادرار مفید است، همچنین انجیر خشک تقویت کننده کبد نیز می باشد. انجیر خشک همراه با بادام و پسته، افزاینده قدرت تعقل و مقوی بدن‌های ضعیف است.

Check Also

پیتزا میکر را در ساندویچ ساز بسازید

پیتزا میکر ، اسم غذای می باشد که امروز قرار است برای شما آموزش بدهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *