بیسکوییت تی بگ زیبا و لذیذ

بیسکوییت تی بگ زیبا
بیسکوییت تی بگ زیبا

بیسکوییت ها از جمله شیرینی های مورد علاقه کودکان است. در ادامه مطلب زیر میخواهیم طرزتهیه بیسکوییت تی بگ زیبا و لذیذ را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه بیسکوییت تی بگ زیبا

  1. آرد 250 گرم
  2. کره 90 گرم
  3. شکر 2/3 لیوان
  4. تخم مرغ 1 عدد
  5. شکلات 100 گرم
  6. وانیل 1 قاشق چایخوری
  7. نمک نوک قاشق چایخوری
  8. نخ
  9. مقوا های رنگی
  10. چسب مایع

 

 

طرز تهیه بیسکوییت تی بگ زیبا

ارد و کره را با یکدیگر مخلوط نمایید تا حالت شنی به خود بگیرد.میتوانید در مخلوط کن نیز بریزید.شکر، تخم مرغ، وانیل و نمک را اضافه و با دست مواد را باهم مخلوط کنید. آنقدر خمیر را ورز دهید تا یکنواخت و سفت شود.خمیر را با سلفون یا دستمال آشپزی بپوشانید و 30 دقیقه به همان حالت رها کنید.حالا خمیر را روی تخته ی آشپزی پهن کرده و به اندازه ی طول و عرض یک چای کیسه ای مستطیل هایی را ببرید.این بیسکوییت بسیار خوشمزه و زیبا میباشد و میتوانید کنار چای لیپتون گذاشته و با چای میل کنید.

زوایای بالای مستطیل ها را ببرید و در بالای هر بیسکوئیت یک دایره ی کوچک برای آویختن نخ ایجاد کنید.30 دقیقه بیسکوئیت ها را در یخچال قرار دهید و در همین حین فر را تا دمای 175 درجه ی سانتی گراد گرم کنید.سپس بیسکوئیت ها را به مدت 10 تا 12 دقیقه در فر قرار دهید تا طلایی و برشته شوند.شکلاتهای مورد نظر را آب کنید و در کاسه ی کوچکی بریزید و بعد از بیرون آوردن بیسکوئیتها آنها را تا نصفه به شکلات آغشته کنید و سپس در یخچال قرار دهید تا سفت شوند.به تعداد بیسکوئیت ها نخ ها را به طول 8 تا 10 سانتی متر ببرید و به آنها بیاویزید. با مقوا های رنگی و چسب دو سر نخ را بهم بچسبانید.

بیسکوییت تی بگ زیبا
بیسکوییت تی بگ زیبا

 

 

Check Also

اسنک ذرت مخصوص شام یلدا

یکی از خوشمه ترین شام هایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید اسنک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *