پوره گل کلم بی نظیر و عالی

پوره گل کلم بی نظیر
پوره گل کلم بی نظیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوان با غذاهای سرخ شده میل نمود پوره گل کلم بی نظیر و عالی است که در سایت فست فود امروز میخواهیم به شما عزیزان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه پوره گل کلم بی نظیر

  1. شیر 3 پیمانه
  2. خامه 1 پیمانه
  3. گل کلم 500 گرم
  4. پیازچه 2ساقه
  5. کره 1 قاشق سوپ خوری
  6. روغن زیتون 1 قاشق سوپ خوری
  7. نمک 1 قاشق چای خوریپوره گل کلم

 

طرز تهیه پوره گل کلم بی نظیر

گل کلم را به گل های کوچک تقسیم کنید.فر را روی 175 درجه سانتی گراد گرم کنید.¼ گل های کوچک گل کلم را روی یک سینی فر قرار دهید و با روغن چرب کنید.
آنها را با نمک مزه دار و حدود 25 دقیقه بپزید تا طلایی شوند.بقیه گل کلم ها را با شیر و خامه و ½ قاشق چای خوری نمک در یک قابلمه روی حرارت متوسط مخلوط کنید.این مخلوط را به جوش بیاورید، در آن را بگذارید و حدود 25 تا 30 دقیقه بپزید تا نرم شوند.گل کلم ها را از داخل شیر بیرون بیاورید و مخلوط شیر را نیز کنار نگه دارید.گل کلم ها را به میکسر منتقل کنید. ½ قاشق چای خوری نمک و کره را به مواد ضافه کنید.

نصف شیر باقی مانده را نیز به آن اضافه کنید.پوره را مخلوط کنید تا یکنواخت شود. اگر مخلوط خیلی غلیظ است، بقیه شیر را اضافه کنید تا رقیق شود.سپس به مخلوط ادویه بزنید و در یک ظرف بزرگ بریزید و روی آن را با گل کلم های طلایی که داخل فر گریل شدند و پیازچه خردشده تزئین کرده و سرو کنید.پوره گل کلم جزو پیش غذا – بورانی و پوره میباشدزمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 15 دقیقهو زمان پخت و انتظار آن در حدود 30 دقیقه میباشد .پوره گل کلم را می توانید در وعده پیش غذا – سرو کنید .توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 8 نفر مناسب میباشد .

پوره گل کلم بی نظیر
پوره گل کلم بی نظیر

Check Also

پنکیک نخود فرنگی برای شام شما

اگر غذایی با کلاس و در عین حال خوشمزه را میخواهید به آسانی در منزل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *