چه نوع لوستری برای منزلمان مناسب است؟

چه نوع لوستری برای منزلمان مناسب است؟

از دیرباز تا کنون به طور متداول لوسترهای سقفی در مدل ها و اشکال گوناگون با کیفیت های متفاوت طراحی و تولید شده اند و هر ساله با روند پیشرفت از نظر کیفی و ظاهری با مدل های به روزتر و جدیدتر مشتریان بسیاری را جذب خود کرده اند.

چه نوع لوستری برای منزلمان مناسب است؟

خرید لوستر با توجه به سبک دکوراسیون داخلی

از زیباترین و جذاب ترین اشیای دکوراسیون هر خانه ای لوسترها هستند. همانگونه که برای خریداری و چیدمان وسایل منزل توجه داریم که همه‌ی وسایل با یکدیگر هماهنگ باشند و هم‌خوانی داشته باشند، در هنگام خرید و انتخاب لوستر نیز باید به این نکات توجه کنیم.

اگر سبک دکوراسیون منزلتان به روش سنتی و کلاسیک است استفاده از لوسترهای مدرن مناسب فضای منزل شما نمی‌باشد و بالعکس. دانستن اینکه مکان منتخب برای قرار دادن لوستر منتخب شا کجاست نکته بسیار مهمی است قبل از خرید لوستر به این فکر کنید که لوستر خود را در کدام قسمت منزلتان مانند فضای پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و یا راهرو قرار است نصب کنید.

تنوع در سبک، طرح و مواد این اکسسوری بسیار لوکس و شیک بسیار بالا است. استفاده از متریال مختلف جهت ساختن یک لوستر از یک سمت، طرح و سبک های مختلف به کار رفته در لوستر از سمتی دیگر و رنگ های مصرفی در لوستر همه و همه گرد هم آمده اند تا امروزه لوسترها از تنوع حیرت انگیزی بهره‌مند شده باشند. با این روند دست شما در هنگام خرید لوستر باز است و می‌توانید متناسب با سبک دکوراسیون و متراژ منزل لوستر مورد پسند خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

 

ایده ای جدید و خارق العاده با طراحی لوسترهای ال ای دی یا اس ام دی

لوسترهای سقفی که امروژه اکثر افراد آن را با نام ال ای دی می‌شناسند مدل های متفاوتی دارد که هر یک از این مدل ها و طرح ها خصوصیات مختص به خود را دارد.  شما با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می‌توانید خرید لوستر ال ای دی و اس ام دی را به راحتی متناسب با فضای منزل و دکور داخلی انجام دهید.

لوسترهای ال ای دی با توجه به خصوصیات جذاب و ظاهر جدیدی که داشتند مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفتند و مشتریان زیادی جذب خود کردند. مشتریان زیادی تحت تاثیر شکل متفاوت این نوع لوستر و لامپ و نور آن قرار گرفتند، تا قبل از عرضه‌ی لوسترهای ال ای دی و اس ام دی هیچ فردی شاهد تغییر نورهای لوستر با استفاده از کنترل نبوده و هیچ لوستری مشاهده نشده بود که رنگ نورهایش با یکدیگر متغیر باشد و یا حتی با آن بتوان موسیقی گوش داد. همن جذابیت های لوستر ال ای دی و اس ام دی باعث شده تا اکثر کسانی که به دنبال خرید لوسترهای جدید و به روز برای منزل خود هستند این لوستر را انتخاب کنند.

 

متریال تشکیل دهنده لوستر ال ای دی یا اس ام دی

این نوع لوستر از سینی هایی از جنس استیل و یا آهن بسیار نازک به منظور نصب روی سقف تشکیل شده است و داخل این صفحات که دارای اشکال مختلف هندسی مثل مستطیل، مربع و دایره داشتند لامپ های ریز و ریسه ای به نام لامپ های ال ای دی قرار گرفته است به همین دلیل نام این نوع لوستر را لوستر ال ای دی انتخاب کردند.

لوستر فلزی در چه سبک و طرح هایی تولید می‌‌شود؟

لوسترهای فلزی در طرح های معاصر، آنتیک و فانتزی تولید می‌شوند و گاه به صورت 2 شعله طراحی می‌شوند و گاهی ممکن است تعداد لوسترهای به کار رفته در آن تا 8 شعله هم برسد. برای انتخاب و خرید لوستر فلزی یا هر نوع لوستری در ابتدا باید در نظر بگیرید که فضای شما چه تعداد جای برای لوستر دارد و شما از چه نوع لوستری با چه اندازه و قطری می‌توانید در فضای خود استفاده کنید.

لوستر مدرن فلزی

این نوع لوستر فلزی از ترکیب فلز و کریستال تشکیل شده است و به دلیل ظاهر جذاب و زیبایی که دارد توجه هر بیننده ای را جلب خود می‌کند. اسکلت اصلی لوستر مدرن فلزی از فلز تشکیل شده و استحام خوبی دارد. این نوع لوستر علاوه بر ظرافتی که دارد، وزن استاندارد و مناسبی نیز دارا است که وزن مناسب آن باعث شده تا بر روی سقف های کاذب نیز به راحتی نصب گردد.

 

 

 

 

آباژور چیست؟

آباژور یک نوع پوشش برای لامپ محسوب می‌شود که نور لامپ را به سمت پائین هدایت می‌کند و معمولا از یک پایه به همراه شید و یا کلاهک تشکیل شده است. لامپ آباژور متصل به پایه است و کلاهک آن اطراف لامپ را پوشش داده است که باعث جلوگیری از تابش مستقیم نور لامپ می‌شود. آباژورها در انواع مختلفی مانند آباژور ایستاده، آباژور رومیزی و آباژور کنار سالنی دسته بندی می‌شوند. نورپردازی با استفاده از آباژور تاثیر شگفت انگیز و بی نظیری در بخشیدن زیبایی در فضا دارد.

آباژور چیست؟

زیبایی بیشتر در فضای اتاق با خرید آباژور

بنابراین انتخاب درست و خرید آباژور علاوه بر تامین نور و روشنایی بخشیدن به فضای اتاق به زیبایی هرچه بیشتر فضا نیز کمک شایانی می‌کند. آباژورها نیز مانند لوستر ها در طرح ها و اندازه های متنوعی ساخته می‌شوند پس بنابراین برای هر فضایی با هر سبک و متراژی به راحتی می‌توانید آباژور مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. آباژورها با توجه به طراحی و شکل ظاهری که دارند در سالن های پذیرایی و فضاهای اداری  نیز کاربرد دارند و هم‌چنین در کتابخانه ها برای مهیا کردن یک محیط دنج و آرام جهت مطالعه نیز به کار می‌روند.

 

 

Check Also

کاربرد هود پاتولوژی

کاربرد هود پاتولوژی

آشنایی با هود های پاتولوژی و کاربرد آن ها یک ازمایشگاه تشخیص طبی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *