ویژگی و مشخصات کابینت آشپزخانه ام دی اف

ویژگی و مشخصات کابینت آشپزخانه ام دی اف

ویژگی و مشخصات کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت ها جزو اساسی ترین و مهم ترین تجهیزات در فضای آشپزخانه به شمار می‌روند. ظاهر، مدل و رنگ کابینت ها ثاثیر بسزایی در نمای آشپزخانه ها می‌گذارد.

اگر برای خرید کابینت آشپزخانه طرح و رنگ کابینت به درستی و متناسب با فضای آشپزخانه انتخاب شود باعث به وجود آمدن یک دکوراسیون جذاب در فضای آشپزخانه می‌شود.

کابینت آشپزخانه ام دی اف علاوه بر محبوبیت بالایی که دارد از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه است. این نوع کابینت یا تخته فیبر با تراکم متوسط، از تراشه ها و بقایای چوب تشکیل شده است که توسط چسب با رزین مصنوعی پیوند خورده است. از ویژگی های ذاتی این ماده می‌توان به داشتن سطحی صاف، رنگ آمیزی مرتب و یکنواخت و عدم وجود گره یا زبری در بافت آن و تناسب این نوع کابینت با همه سبک ها اشاره کرد. از اصلی ترین ویژگی های کابینت ام دی اف انعطاف پذیری بسیار بالای آن است، به همین دلیل برای طراحی دکوراسیون داخلی با هر سبکی مناسب است. با کابینت ام دی اف می‌توان هرنوع طراحی را انجام داد و نمایان کرد مثل سبک مدرن با درب کابینت معاصر به همراه خطوط ساده و یا درب هایی که قالب های تزئینی را برای ظاهری کلاسیک پدید می‌آورند.

ورق های ام دی اف از چه متریالی تشکیل شده‌اند؟

ام دی اف محصولی مهندسی شده است که از باقیمانده های نرم و چوب سخت مانند خاک اره ساخته شده و توسط چسب یا رزین ها در کنار هم قرار گرفته است. کابینت ام دی اف به دلیل رزین هایی که الیاف چوب را به هم متصل کرده است، در برابر آفات و حشرات نیز مقاوم است و در برابر گرما و رطوبت بسیار بادوام است. بزرگترین مزیت کابینت های آشپزخانه ام دی اف این است که قیمت آن ها به طور قابل توجهی پایین و مناسب است.

قیمت ارزان کابینت ام دی اف

یکی از کابینت های آشپزخانه بسیار محبوب که از نظر اقتصادی نیز به صرفه است ،کابینت آشپزخانه ام دی اف می باشد.قیمت این نوع از کابینت ها در مقایسه با کابینت های ممبران ،چوب وگلاس پایین تر می باشد .همچنین این نوع کابینت ها برخلاف کابینت های ممبران و چوب روکشی بسیار ساده و غیر براق دارند و امکان کنده کاری و ایجاد طرح های  cnc را مانند کابینت های ممبران و کلاسیک ندارند.

اگر برای خرید یا بازسازی کابینت آشپزخانه بودجه کمی را در نظر دارید پیشنهاد ما به شما خرید کابینت آشپزخانه ام دی اف است. ممکن است ماندگاری ام دی اف نسبت به چوب کمتر باشد اما قیمت آن بسیار پایین تر است.

 

از ورق های ام دی اف در ساخت چه وسایلی استفاده می‌شود؟

چوب ام دی اف علاوه بر ساخت کابینت سازی در مصارف دیگری نظیر ساخت کمد دیواری و ریلی، غرفه، پارتیشن های اداری، دکور، میز تلویزیون، میز تحریر، سرویس ‌خواب و هرچیز دیگری که با چوب سروکار دارد نیز به کار برده می‌شود.

مزایای کابینت ام دی اف

کابینت های ام دی اف مزایای بیشتری نسبت به معایب دارند که این مزایا شامل انعطاف پذیري بالا، استحکام و دوام بالا، زیبایی طرح ها، قابلیت ابزارخوری مناسب، تنوع در رنگ‌بندی ومتریال، تنوع و جذابیت ، کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب و قابلیت تمیزشوندگی بالا می‌باشد.

مدل های جدید و شیک کابینت آشپزخانه ام دی اف

تنوع در کابینت های ام دی اف با طراحی های زیبا و شیک بهترین گزینه برای داشتن آشپزخانه ای جذاب و مدرن می‌تواند باشد. کابینت آشپزخانه ام دی اف با تنوع بالا و جذابیت بسیاری که دارد باعث شده تا مشتریان بتوانند با توجه به ابعاد و متراژ آشپزخانه، توجه به دکوراسیون داخلی، نیاز و سلیقه شخصی از بین طرح ها و مدل های متنوع کابینت ام دی اف، کابینت مد نظر خود را به راحتی انتخاب کرده و خریداری نمایند. این نوع کابینت می‌تواند ایده‌آل ترین گزینه برای آشپزخانه شما باشد. این نوع کابینت امروزه جایگاه بسیار عظیم و بالایی را در خانه های ایرانی به خود اختصاص داده است. افراد بسیاری زمان طراحی دکوراسیون آشپزخانه و انتخاب کابینت شیک و زیبا به دنبال انواع مختلف و متفاوت کابینت های هستند که شامل کابینت آشپزخانه ام دی اف با روکش لمینت، کابینت ممبران یا وکیوم، کابینت ام دی اف با روکش چوب، کابینت های گلاس و کابینت ام‌دی‌اف با روکشUV هستند.

ویژگی و مشخصات کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت ام دی اف مدرن

کابینت ام دی اف شامل محصولاتی است که به وسیله‌ی برندهای مختلف داخلی و خارجی تولید می‌شوند این محصولات تولید شده محصولاتی نظیر کابینت ملامینه، کابینت های گلاس و کابینت فوق برجسته است که هر یک خصوصیات خود را دارا هستند. در طراحی کابینت های ام دی اف مدرن از دستگیره های مخفی یا مگنتی استفاده شده است. کابینت های ام دی اف مدرن از قیمت پایین تری نسبت به کابینت ام دی اف کلاسیک برخوردار است.

کابینت ام دی اف کلاسیک

سبک کابینت کلاسیک شامل محصولاتی مانند کابینت روکش چوب، کابینت چوبی و کابینت ممبران می‌شود. ویژگی اصلی کابینت کلاسیک درب های حکاکی شده و ابزار خورده و همینطور ستون ها و تاج های  معرق کاری و منبت کاری شده است.

ویژگی های کابینت ام دی اف

  • گستردگی طرح و رنگ ورق ام دی اف و هم‌چنین داشتن مدل های بی نهایت باعث شده که با داشتن هر سلیقه ای به راحتی بتوانید طرح و رنگ مورد پسند خود را انتخاب کنید.
  • داشتن ظاهری مدرن یا کلاسیک کابینت های ام دی اف زیبایی آشپزخانه را دو چندان کرده و از لحاظ زیبایی و جذابیت قابل مقایسه با کابینت های فلزی و قدیمی نیستند.
  • با توجه به این موضوع که در ساخت کابینت ام دی اف از خرده چوب های بازیافتی استفاده شده است،با استفاده از این نوع کابینت به حفظ محیط زیست می‌توان کمک کرد.
  • کابینت های ام دی اف معمولا با استفاده از یک دستمال مرطوب به سادگی تمیز می شود.

 

Check Also

کاربرد هود پاتولوژی

کاربرد هود پاتولوژی

آشنایی با هود های پاتولوژی و کاربرد آن ها یک ازمایشگاه تشخیص طبی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *