از کجا شارژر سامسونگ اورجینال بخریم؟

از کجا شارژر سامسونگ اورجینال بخریم؟

از کجا شارژر سامسونگ اورجینال بخریم؟

شارژر گوشی های موبایل یکی از مهمترین لوازم جانبی آن هاست که باید همواره از اصل و اورجینال بودن آن ها مطمئن شوید. این مسئله یکی از مهمترین دغدغه های کاربران گوشی های سامسونگ است که از کجا شارژر سامسونگ اورجینال بخریم؟ قطعا خرید لوازم جانبی اصل و اورجینال در بازار ایران که پر شده است از وسایل فیک و تقلبی، کار بسیار دشواری خواهد بود با این حال ما در این مقاله علاوه بر ذکر اهمیت خرید شارژر اصلی سامسونگ، معتبرترین مرکز فروش شارژرهای اصل در ایران را به شما معرفی می کنیم. پیشنهاد می دهیم با ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.


ضرورت خرید لوازم جانبی اصل برای گوشی های سامسونگ

سامسونگ همواره یکی از محبوب ترین برندهای جهان در زمینه طراحی و تولید گوشی های هوشمند و بسیاری از وسایل الکترونیکی است. این کمپانی محبوب کره ای، کاربران بسیار زیادی هم در ایران دارد و همه ساله با طراحی و تولید مدل های جدیدتر اعم از گوشی های پرچمدار، میان رده و اقتصادی، بازار مناسبی را در ایران و سایر کشورهای جهان به دست می آورد.
البته این را هم اضافه کنیم که امروزه گوشی های سامسونگ در رده گران ترین گوشی های موجود در بازار ایران به شمار می روند. این امر ضرورت خرید لوازم جانبی اصل و اورجینال برای گوشی های سامسونگ را به وضوح نمایان می سازد.

اهمیت خرید شارژر اصل برای گوشی های سامسونگ

شارژر گوشی های هوشمند به عنوان مهمترین لوازم جانبی آن ها شناخته می شود. اهمیت خرید شارژ اصل به مراقبت از باتری و افزایش دوام آن بازمی گردد. همانقدر که باتری در میان قطعات گوشی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد اهمیت شارژر نیز در میان لوازم جانبی گوشی به وضوح نمایان است.

حوادث ناگواری که به علت انفجار گوشی رخ می دهد و یا حتی برخی از اتصالات جریان برق به علت استفاده از شارژرهای فیک و تقلبی می باشد. این حوادث حتی با خسارات جانی نیز همراه بوده است.
باد کردن باتری تلفن همراه و احتمال ورود آسیب به سایر قطعات گوشی و استرس ناشی از احتمال انفجار گوشی نیز از دیگر مواردی است که به دنبال خرید شارژر فیک ایجاد می شود. این موارد در کنار عدم انتقال دیتا و اطلاعات گوشی در اغلب کابل شارژهای فیک، اهمیت خرید شارژر اصل را برای گوشی های سامسونگ و سایر مدل ها نمایان می سازد.

تفاوت شارژر اصل سامسونگ از شارژرهای تقلبی

شما اگر شارژر درون جعبه گوشی سامسونگ را نگه دارید می توانید تفاوت شارژرهای فیک را با شارژرهای اصل و اورجینال متوجه شوید. مهمترین تفاوت های شارژر اصل سامسونگ با شارژرهای فیک در موارد ذیل خلاصه می شود:

⦁ ضخامت حرف A روی شارژر تقلبی سامسونگ ضخیم تر از شارژر اصلی سامسونگ است.

⦁ عبارت«Made in China» یا «A+» را اگر بر روی محصول مشاهده کردید از خرید آن صرف نظر کنید چرا که صادقانه به شما می گوید این محصول کاملا فیک و تقلبی است.
⦁ لوگوی UL در پشت شارژر سامسونگ باید در ردیف پایین و سمت چپ نوشته شده باشد که توسط یک دایره احاطه شده است.
⦁ شارژر واقعی سامسونگ کیفیت ساخت خوب و تر و تمیزی دارد, بدنه آن هم بسیار محکم است درحالی که شارژرهای تقلبی از پلاستیک‌های ارزان قیمت ساخته شده‌اند و استحکام لازم را ندارند.
⦁ با توجه به کیفیت ساخت بالاتر، شارژر اصلی باید در مقایسه با شارژر تقلبی سنگین تر باشد.
⦁ هم شارژر اصلی و هم شارژر تقلبی در وسط کلگی شارژر دارای یک مفصل یا اتصال می باشند. شارژر اصلی اتصالی صاف و تخت دارد اما شارژر جعلی دارای اتصالی تیز و برجسته است.
⦁ برش شکاف پورت کانکتور USB در شارژرهای تقلبی سامسونگ دارای گوشه ها و لبه های ناهموار است، درحالی که شارژر اصلی لبه های تخت با کیفیت ساخت نرم دارد.
⦁ در شارژرهای تقلبی سامسونگ متوجه می شوید که کلگی شارژر ساده است و هیچ گونه محافظی برای دوام بالاتر ندارد اما کلگی شارژر استاندارد اروپایی روی شارژرهای اصلی سامسونگ دارای یک لایه اضافی از پلاستیک روی قسمت انتهایی پایین ساختار کلگی است تا دوام و مقاومت آن بالاتر باشد.
⦁ انعطاف کابل اصلی شارژر سامسونگ بسیار مناسب است اما کابل های تقلبی، ظاهر شکننده تر و انعطاف پذیری کمتری دارند.

خرید شارژر اصلی سامسونگ

برای خرید شارژر سامسونگ اورجینال یکی از بهترین پیشنهادهای ممکن این است که از طریق وب سایت موبوتعمیر اقدام کنید. موبوتعمیر ارائه کننده انواع شارژر اورجینال و اصل است و در این خصوص نیز ضمانت نامه اصالت و سلامت فیزیکی کالا را به مشتریان ارائه می کند. هم اکنون می توانید برای خرید شارژر اعم از خرید شارژر سامسونگ یا سایر برندهای موجود در بازارهای ایران به وب سایت موبوتعمیر مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را متناسب با مدل گوشیتان سفارش دهید.
نکته قابل ذکر این است که انواع شارژرهای این وب سایت به دو دسته شارژر اصل و های کپی تقسیم می شود که برای خرید شارژر اصل باید هزینه بالاتری را هم پرداخت کنید با این حال می توانید از اورجینال بودن محصول مورد نظر مطمئن باشید. امکان خرید کابل اصلی شارژر سامسونگ و آداپتور آن به صورت جداگانه نیز وجود دارد.

Check Also

کاربرد هود پاتولوژی

کاربرد هود پاتولوژی

آشنایی با هود های پاتولوژی و کاربرد آن ها یک ازمایشگاه تشخیص طبی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *