نان شکلات موزی با طعم ویژه

نان شکلات موزی
نان شکلات موزی

امروز قصد داریم طرز تهیه یک نان لذیذ را به شما برای صبحانه آموزش بدهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه نان شکلات موزی را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه نان شکلات موزی

  1. 1 فنجان موز بسیار رسیده
  2. 3/4فنجان شکر
  3. 1قاشق چای خوری عصاره وانیل خالص
  4. 2قاشق غذاخوری روغن کلزا
  5. 1/3فنجان شیر بادام
  6. 1/1فنجان آرد تمام عیار
  7. 3/4قاشق چای خوری نمک
  8. 3قاشق غذاخوری پودر کاکائو
  9. 6قاشق غذاخوری آب جوش

 

 

طرز تهیه نان شکلات موزی

آب چوش را آماده کنید.فر را روی 350 درجه فارنهایت تنظیم کنید.موز را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید تا مخلوط صاف و یکدستی را به ما بدهد.شکر و روغن کلزا و شیر و وانیل را به مواد را با هم مخلوط کنید.آرد و نمک را به مواد اضافه و با هم ترکیب کنید.یک فنجان خمیر آماده شده را بردارید و در یک ظرف مخصوص پخت نان بریزید.در یک فنجان چای کوچک پودر کاکائو  را با 3 قاشق غذاخوری آب جوش مخلوط کنید و با یک چنگال به هم بزنید.تا شکلات حل گردد.مخلوط شکلاتی را به دو ظرف مایه نان اضافه کنید و هم بزنید تا به طور غیر یکنواخت حل گردد.کیک را در فر قرار داده و  به مدت 55 دقیقه بگذارید تا بپزد.

 

 

درباره آرد

ضمنا مقدار کافی املاح معدنی و ویتامین های گوناگون داشته و برای انسان غذای نسبتا کاملی است. علاوه بر مصرف تغذیه ، گندم دارای اثر درمانی بسیار می باشد .اگر آرد گندم بر روی پوست مالش دهید، التهاب و ورم آنرا از بین می بردو به همین منظور، از قدیم گندم را در تسکین التهاب ، باد سرخ بکار می بردند و برای این منظور با مقداری مواد ضد عفونی کننده همراه می نمودند تا میکرب آنرا نیز از بین ببرد .در صنعت از آرد گندم نشاسته می گیرند. ضماد سوخته ی گندم با موم و روغن جهت جلای رخسار بی نظیر است – گندم چاق کننده و مقوی غرایز جنسی است و بین غذاهایی که با گندم ساخته می شود، سمنو از همه قوی تر است، پخته گندم با شکر و بادام به صورت حریره ، بسیار خوشمزه میباشد.

Check Also

نان تخمه ای مخصوص صبحانه

یکی از خوشمزه ترین نان هایی که میتوانید به عنوان صبحانه و به تنهایی نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *