نان پنیری خوشمزه مخصوص

نان پنیری خوشمزه
نان پنیری خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین فست فود هایی که میتوانید به راحتی در منزل تهیه کنید نان پنیری خوشمزه است.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این نان لذیذ را به شما آموزش داده ایم.امیدوارم از تهیه و خوردن آن لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه نان پنیری خوشمزه

  1. جعفری به میزان لازم
  2. زرده تخم مرغ 3 عدد
  3. ژامبون 5 عدد
  4. پنیر سوییسی 5 تکه
  5. نان 1 عدد
  6. پیازچه (خرد شده) 1/3 فنجان
  7. ذرت به میزان لازم

 

طرز تهیه نان پنیری خوشمزه

در ابتدا یک عدد نان گرد و یا نان یا باگت را انتخاب نمایید و برش بزنید. برش ها باید عمیق باشند ولی تا انتها کشیده نشوند.برش ها حلقوی یا مشبک باشند بهتر است.برش هایی را که زده اید با پنیذ چدار پر نمایید و ژامبون ها را ریز کنید و با جعفری خرد کرده و زرده تخم مرغ و ذرت مخلوط نمایید و با یک برس روی نان بکشید.همه نقاط نان را با مواد بپوشانید.نان را به مدت 10 دقیقه داخل فر گرم نمایید و در دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید تا پخته شود.میتوانید از فلفل دلمه ای،قارچ، هویج، زرشک، آویشن و هر نوع ماده رنگارنگ دیگر برای تهیه این نان استفاده کنید.بهتر است به نان مقداری پودر سیر، پودر موسیر و ادویه بزنید.

 

 

نان پنیری خوشمزه
نان پنیری خوشمزه

درباره پیازچه

رای برطرف کردن گلودرد، قسمت سفید آن را خرد کنید و در کیسه پارچه ای ببندید و بخار کنید تا برای کمپرس داغ آماده شود.می توانید زنجبیل رنده شده و نمک نیز به پیازچه اضافه کنید. کیسه پارچه ای را در حوله بپیچید و روی گلو، سینه، کف پا، کف دست، پشت یا زیر بغل قرار دهید. با ایجاد تعریق باعث کاهش درد و حرارت بدن می شود.رای پایین آوردن ورم پا، برای چند دقیقه پیازچه را به طور کامل در آب بجوشانید، پیازچه پخته را با کمی آب مخلوط و آسیاب کنید تا به شکل ضماد دربیاید تا بتوانید روی پا بمالید. برای گرفتگی مجرای بینی، پیازچه را خرد کنید و پنبه را آغشته به آب آن کنید و در حفره بینی قرار دهید یا این که چند پیازچه روی بالشت کنار خود قرار دهید.

Check Also

نان اشلی کوکه تبریزی

یکی از خوشمزه ترین نان هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید نان روغنی تبریزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *