سیب زمینی شیرین سرخ شده عالی در فر

سیب زمینی شیرین سرخ شده عالی
سیب زمینی شیرین سرخ شده عالی

سیب زمینی شیرین را میتوان به روش های مختلفی در منزل تهیه کرد.امروز میخواهیم طرز تهیه سیب زمینی شیرین سرخ شده عالی را به شما آموزش دهیم.این مدل سیب زمینی را باید در فر تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه سیب زمینی سرخ شده عالی

  1. 4 عدد سیب زمینی شیرین متوسط
  2. 1قاشق غذاخوری روغن کلزا
  3. 1/3قاشق چای خوری فلفل سیاه درشت
  4. 1/4قاشق چای خوری نمک
  5. 1/2قاشق چای خوری پاپریکا
  6. 2-3 حبه سیر

 

 

طرز تهیه سیب زمینی شیرین سرخ شده عالی

سیب زمینی را از درازا به صورت لایه های نازک ببرید.سیب زمینی ها را در یک کاسه بریزید و روی آن را آب سرد بریزید.بگذارید تا به مدت 15 دقیقه باقی بماند.فر را روی 375 درجه تنظیم کنید.یک سینی پخت را با اسپری پخت و پز چرب کنید و کنار بگذارید.سیب زمینی را داخل یک صافی بریزید و بگذارید تا آب آن گرفته و خشک شود.سیب زمینی را به یک کاسه بزرگ انتقال دهید.روی سیب زمینی رتا با فلفل و نمک و سیر بپوشانید.و به مدت 20 دقیقه در این دمای فر بگذارید تا ترد شود. بلافاصله پس از پخت مصرف کنید.

 

 

درباره سیر

بعضی از افراد از سیر برای پیشگیری از سرطان کولون، سرطان معده، سرطان سینه، سرطان پروستات و سرطان ریه استفاده می نمایند. همچنین از سیر برای درمان سرطان پروستات و مثانه نیز استفاده می گردد. همچنین از سیر برای درمان پروستات بزرگ شده، دیابت، ورم مفاصل، آرتروز، رینیت آلرژیک (تب یونجه)، اسهال مسافران، فشار خون بالا در اواخر بارداری، سرماخوردگی، پیشگیری و درمان عفونت های باکتریایی و قارچی مورد استفاده قرار میگیرد.سایر مصرف های سیر شامل استفاده از آن برای درمان تب، سرفه، سردرد، شکم درد، احتقان سینوسی، نقرس، روماتیسم، هموروئید، آسم، برونشیت، تنگی نفس، فشار خون پایین، قند خون پایین، قند خون بالا و جای گزیدگی مار استفاده می شود. همچنین از سیر برای مبارزه کردن با استرس و خستگی و حفظ سلامت کبد نیز استفاده می گردد.بعضی از افراد از روغن بدست آمده از سیر برای درمان عفونت های قارچی، زگیل ها و میخچه استفاده می نمایند. هرچند تحقیقات علمی نشان می دهد که سیر می تواند قادر به درمان عفونت های قارچی از قبیل پای ورزشکاران می باشد، اما کارایی روغن سیر برروی زگیل ها و میخچه ثابت نشده است.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *