قارچ کباب پز شده را با فر تجربه کنید

قارچ کباب پز شده
قارچ کباب پز شده

پخت قارچ ها انواع مختلفی دارد.امروز قصد داریم طرز تهیه قارچ کباب پز شده را به شما آموزش دهیم. این نوع قارچ که در فر پخته میشود بسیار خوشمزه میباشد. در ادامه طرز تهیه این غذا را مشاهده کنید.

مواد لازم برای تهیه قارچ کباب پز شده

  1. 6 -8 برش بیکن
  2. 4شاخه کرفس خرد شده
  3. 2پیاز متوسط، خرد شده
  4. 6حبه سیر، خرد شده
  5. 1 قاشق چای خوری آویشن خشک
  6. نمک و فلفل به میزان لازم
  7. 2قاشق غذا خوری جعفری تازه
  8. 4تخم مرغ هم زده
  9. 2و1/2 فنجان سوپ مرغ
  10. 2-3 قاشق غذاخوری کره ذوب شده
  11. 300 گرم قارچ

 

طرز تهیه قارچ کباب پز شده

فر را به 350 درجه فارنهایت تنظیم کنیدکره را در یک ماهیتابه آب کنید.بیکن را تفت دهید تا کاملا پخته شود.بگذارید روی حوله کاغذی تا روغن آن کاملا گرفته شود.پیاز و کرفس را به کره اضافه کنید و تفت دهید بعد از دو دقیقه گذشتن از پخت کرفس و پیاز سیر را به مواد اضافه کنید.قارچ را به مواد اضافه کنید.نمک و فلفل و آویشن خشک را به مواد بیفزایید.بعد از 5 دقیقه زیر آن را خاموش کنید و بگذارید تا سرد شود.خرده نان آماده و جعفری و گوشت گاو را در مواد بریزید و خوب مخلوط کنید.تخم مرغ و سوپ را بهع مواد بیفزایید و مواد را در فر بگذارید تا به مدت 30 دقیقه بپزد.

 

درباره کرفس

این گیاه دارای خاصیت ضدمیکروبی است و در بهبود آسم و سرماخوردگی‌های ریوی مناسب است. آب کرفس به صورت غرغره برای رفع گلو دردهای خشک به دلیل خاصیت ضدعفونی کننده اش مفید است. همچنین آلودگی میکروبی ضعیف در روده نیز در اثر تریپین از بین می‌رود.این گیاه حاوی درصد بالایی فیبر است، بنابراین ملین بسیار مناسبی به شمار می‌آید و مصرف برگ و ساقه های کرفس در مورد کسانی که از ناراحتی های گوارشی نظیر یبوست رنج می‌برند بسیار نافع است.

کرفس همچنین ضد نفخ است و تب را پایین می‌آورد. مصرف آن به خصوص به افراد درگیر با بیماریهای قلب و عروق و بالا بودن چربی‌های خون بسیار توصیه می‌شود، این گیاه از تصلب شرائین جلوگیری می‌کند.ویتامین B6 و اسید پانتوتنیک موجود در آن به همراه منیزیوم و کلسیم اثر مثبتی در تقویت ماهیچه ها داشته و دارای اثرات شگرف در آرامش روانی است.نقش بسیار موثر دیگر این گیاه، تاثیر آن در کاهش وزن است؛ به حدی که افرادی که از 1 لیوان عصاره کرفس به همراه لیموترش به شکل هر روزه یا یک روز در میان در زمان استفاده از رژیم‌های کاهش وزن، بهره برده‌اند، یک تا دو کیلوگرم کاهش وزن علاوه بر میزان عادی داشته اند.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *