خوراک مرغ و قارچ لذیذ مخصوص شام

خوراک مرغ و قارچ لذیذ
خوراک مرغ و قارچ لذیذ

غذا با مرغ در میان اقوام و ملل ها از طرفداران ویژه ای برخوردار است. امروز میخواهیم طرز تهیه خوراک مرغ و قارچ لذیذ را به شما بانوان ارجمند آموزش دهیم. این خوراک را میتوانید برای شام خود تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه خوراک مرغ و قارچ لذیذ

  1. 3فنجان قارچ خرد شده
  2. 2عدد سینه بدون استخوان مرغ
  3. 2تخم مرغ زده شده
  4. 2قاشق غذاخوری کره
  5. 180 گرم پنیر موزارلا رنده شده
  6. 3/4فنجان سوپ مرغ
  7. خرده نان به مقدار لازم

 

طرز تهیه خوراک قارچ و مرغ لذیذ

فر را روی 350 درجه فارنهایت تنظیم کنید.نصفی از قارچ ها را رد یک کاسه جداگانه کنار بگذاریدمرغ را ابتدا در تخم مرغ بزنید و سپس داخل خرده نان بزنید.کره را در یک ماهیتابه بریزید تا آب شودقارچ را در کف ماهیتابه بریزید و مرغ را در بالای قارچ ها قرار دهید قارچ های باقیمانده را روی مرغ بریزید پنیر را روی مرغی که قارچ روی ان ریخته اید بریزید. سوپ مرغ را داخل ظرف بریزید. روی اجاق گاز به مدت 30 تا 35 دقیقه بگذارید.

 

 

 

درباره قارچ

قارچ استخوانها را تقویت می کند، خستگی را برطرف می کند، کمبود ویتامین D را بر طرف می کند. پرتو خورشید در بدن ویتامین D تولید می کند اما در زمستان بدن این وضعیت را ندارد که از پرتو خورشید به خوبی استفاده کند و ویتامین D تولید کند. پس در زمستان خوردن مواد غذایی توصیه می شود که دارای این ویتامین باشد. ویتامین D سبب جذب کلسیم در روده می شود تا بالافاصله در استخوانها به مصرف برسد. برای اینکه همه مواد مغذی به بهترین شکل جذب شوند نیاز به ویتامین های گروه «ب» است. قارچ بخشی از این ویتامین ها را تدمین می کند و هر سلول در بدن ما به ویتامین (B2 )قارچ نیاز دارد تا بتواند انرژی کسب کند تا ما زود خسته و کم حوصله نشویم.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *