ترافل زنجبیلی دلچسب مخصوص شب یلدا

ترافل زنجبیلی دلچسب
ترافل زنجبیلی دلچسب

اگر هنوز برای شب یلدا و اینکه آن شب چه شیرینی تهیه کنید تصمیمی نگرفته اید امروز به شما طرز تهیه ترافل زنجبیلی دلچسب را به شما آموزش داده ایم. در ادامه با طرز تهیه این شیرینی آشنا خواهید شد.

مواد لازم برای تهیه ترافل زنجبیلی دلچسب

  1. 1/2 فنجان شکلات سفید
  2. 1/2 فنجان کرم
  3. 1/2 فنجان دارچین
  4. 1/4 قاشق چایخوری زنجبیل
  5. 1/8 قاشق چایخوری گل میخک
  6. یک بسته شکلات تیره ذوب شده

 

طرز تهیه ترافل زنجبیلی

روی اجاق به روش بن ماری شکلات سفید را ذوب کنید.کرم و شکلات سفید را با هم مخلوط کنید.مخلوط دارچین و زنجبیل و میخک را به کرم و شکلات سفید اضافه کنید.بگذارید به مدت یک شب تا سرد شود ولی قابل انعطاف باشد.ترافل ها را به صورت توپک هایی در آورید.توپک ها را داخل شکلات تیره بزنید و روی آنها را با شکلات های رنگی تزیین کنید.بگذارید در یخچال تا خود را بگیرد.

 

 

درباره دارچین

دارچین به لطف ضد قارچ و ضد باکتری بودن‌اش به بهبود رنگ پوست صورت کمک می‌کند. یک موز کوچک را پوره کنید و به آن ماست ساده، دارچین، و آب لیمو اضافه کنید و خمیر نرم و یکدستی تهیه کنید. این خمیر را روی صورت تمیز بگذارید و قبل از شستن آن با آب ولرم اجازه بدهید که به مدت ۱۵ دقیقه بماند. برای از بین بردن اگزما، یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق چایخوری دارچین را با هم مخلوط کنید. یک لایه‌ی نازک از این خمیر را در مناطق آسیب دیده بمالید. برای رسیدن به بهترین نتیجه‌ی ممکن، درمان را به مدت یک هفته ادامه بدهید.دارچین جریان خون را بهبود می‌دهد و اکسیژن و خون را به سطح بیرونی پوست می‌آورد، و این باعث حجم گرفتن جزئی صورت و یک چهره پرتر می‌شود. با مخلوط کردن چند قطره از روغن معطر دارچین و وازلین، دارویی آماده کنید و آن را در سراسر صورت استعمال کنید، از به کار بردن آن در ناحیه‌ی اطراف چشم بپرهیزید.

Check Also

شیرینی مرنگ پشمکی ویژه

امروز قصد داریم یک شیرینی ویژه را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *