پف پفی خانگی با طعم لذیذ

پف پفی خانگی
پف پفی خانگی

اگر میخواهید برای کودکان خود یک شیرینی خوشمزه تهیه کنید طرز تهیه پف پفی خانگی را به شما آموزش میدهیم.د رادامه مطلب زیر طرز تهیه این شیرینی پر طرفدار را خواهید دید.

مواد لازم برای تهیه پف پفی خانگی

  1. ژله ۲ بسته (دو رنگ)
  2. یک سوم پیمانه آب برای هر بسته ژله
  3. یک چهارم پیمانه شکر برای هر بسته ژله
  4. پودر نارگیل

 

 

طرز تهیه پف پفی خانگی

یک بسته ژله را با 1/3 پیمانه آب و 1/4 پیمانه شکر روی شعل خیلی کم قرار دتهید و با قاشق هم بزنید تا شکر و ژله خوب حل بشوند.بعد از حل شدن شکر و ژله مواد را از روی گاز بردارید و با همزن برقی دور اول کند و سپس دور دوم را روی تند قرار میدهیم تا بافتی شبیه خامه پیدا کند.داخل یک ظرف را پودر نارگیل بریزید و صاف کنید و مواد خامه ای را داخل آن بریزید و بگذارید تا در یک ظرف قالبی در یخچال بسته شود .ژله بعدی را نیز مانند ژله اولی تهیه میکنیم و روی ژله بسته شده قبلی میریزیمو دوباره در یخچال قرار میدهیم تا بسته شود.و به شکل دلخواهتان برش بزنید و در پودر نارگیل بغلتانید.

 

درباره پودر نارگیل

نارگیل خشک از نظر فیبر غنی است و به سلامتی قلب کمک می‌کند. مردان به ۳۸ گرم فیبر و زنان به ۲۵ گرم فیبر نیاز دارند. با خوردن نارگیل خشک تمامی فیبر مورد نیاز خود را تأمین می‌کنید که باعث سلامتی قلب شما می شود.اگر خواهان مغزی تیزهوش هستید نارگیل خشک را در برنامه غذایی خود وارد کنید. تحقیقات بسیاری نشان می‌دهد نارگیل خشک عملکرد مغز را تقویت می‌کند. نارگیل خشک می‌تواند جلوی پیشروی بیماری‌های مغزی مانند آلزایمر را بگیرد.با ۵.۲ میلی‌گرم سیلیسیم، نارگیل خشک سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. با خوردن نارگیل خشک خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها کاهش می‌یابد.نارگیل خشک با مواد معدنی‌اش واقعاً جلوی ناباروری مردان را می‌گیرد. علم پزشکی در آزمایش‌های مختلف این موضوع را به اثبات رسانده است. با مصرف نارگیل خشک بدن سلنیوم تولید می‌کند که مانع ناباروری مردان می‌شود.

 

Check Also

شیرینی مرنگ پشمکی ویژه

امروز قصد داریم یک شیرینی ویژه را به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *