خوراک پای مرغ و تره فرنگی بی نظیر

خوراک پای مرغ و تره فرنگی
خوراک پای مرغ و تره فرنگی

اگر میخواهید یک غذای خوشمزه برای خانواده عزیز خود تهیه کنید ما طرز تهیه خوراک پای مرغ و تره فرنگی بی نظیر را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.در ادامه طرز تهیه آن را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک پای مرغ و تره فرنگی

  1. 175 گرم آرد بدون گلوتن
  2. 85گرم کره
  3. 50گرم پنیر چدار رنده شده
  4. یک قاشق چایخوری دانه‌های درشت خردل

 

مواد لازم برای داخل پای

  1. 500 گرم سینه مرغ بدون استخوان و پوست
  2. 25گرم کره
  3. دو قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان
  4. دو عدد تره فرنگی خرد شده
  5. 350میلی لیتر آب مرغ داغ
  6. یک قاشق غذاخوری آرد بدون گلوتن
  7. 85گرم شاهی خرد شده
  8. چهار قاشق غذاخوری خامه
  9. یک قاشق غذاخوری شیر

 

 

طرز تهیه خوراک پای مرغ و تره فرنگی

آرد و نمک و کره را داخل یک کاسه مخلوط نمایید و با پنیر ترکیب کنید.2 قاشق غذاخوری آب سرد را با دانه هاب خردل ترکیب نمایید و داخل خمیر بریزید همه مواد را با هم کامل ترکیب کنید و به مدت نیم ساعت دردون یخچال قرار دهید.مرغ را داخل کره و روغان برای مدت زمان 5 دقیقه سرخ نمایید تا رنگ طلای به خود بگیرد.تره فرنگی را نیز به مرغ اضافه کنید و دو الی سه دقیقه بگذارید تا تفت بخورد.آب مرغ را نیز به مخلوط اضافه کنید و بگذارید تا بجوشد.دست آخر درب آن را بگذارید و ربع ساعت منتظر بمانید تا پخته شود.فر را روی دمای 200 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید و بگذارید تا گرم شود.

مرغ و تره را به یک ظرف 1.2 لیتری منتقل کنید. با آرد و یک قاشق غذاخوری آب سرد یک خمیر درست کنید.حالا این خمیر را با دو قاشق غذاخوری آب مرغ رقیق نمایید و آن را به ظرف اضافه کنید تا زمانی که ضخیم شود بر روی حرارات هم بزنید. حرارت را خاموش کنید. شاهی و خامه را اضافه کنید و سپس روی مرغ بریزید و اجازه دهید سرد شود.حالا خمیر آماد شده را داخل یک ظرف مناسب باز کنید. مواد را داخل آن بگذارید و قسمت دیگر خمیر را روی آن بپوشانید. اجازه دهید به مدت 25 الی 30 دقیقه داخل فر بپزد.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *