خوراک میگو با کنگر فرنگی مخصوص

خوراک میگو با کنگر فرنگی
خوراک میگو با کنگر فرنگی

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که کمتر کسی از آن به بدی یاد میکند میگو است امروز میخواهیم طرز تهیه خوراک میگو با کنگر فرنگی مخصوص را به شما بانوان گرامی و عزیز آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک میگو با کنگر فرنگی

  1. یک قاشق غذاخوری روغن زیتون
  2. 453گرم میگو
  3. یک و یک دوم قاشق غذاخوری فلفل قرمز خشک
  4. دو حبه سیر خرد شده
  5. دو پیمانه گوجه فرنگی خشک
  6. دو قاشق غذاخوری جعفری خرد شده
  7. یک قاشق چایخوری پاپریکا
  8. یک چهارم قاشق چایخوری نمک
  9. 28گرم کنگر فرنگی

 

 

طرز تهیه خوراک میگو با کنگر فرنگی

روغن را در ماهیتابه ای نچسب ریخته و بگذارید تا حرارت بخورد.میگو و فلفل و سیر را داخل ماهیتابه بریزید و بگذارید به مدت 3 دقیقه تا هم بخورد.مرتب انها را بهم بزنید تا میگو پخته شود.غذای شما آماده است.

درباره کنگر فرنگی

یا می‌دانستید که مصرف آرتیشو یا کنگرفرنگی به افزایش میزان سوخت کالری غذا کمک کرده و موجب کاهش وزن و لاغری می‌شود. در حقیقت افرادی که از کنگرفرنگی در یکی از وعده‌های غذایی خود استفاده می‌کنند می‌توانند از خواص درمانی این گیاه به‌منظور کاهش وزن استفاده کنند. بهترین روش برای مصرف روزانه آرتیشو یا کنگر فرنگی استفاده از آن برای تهیه انواع سالادهاست. به این ترتیب می‌توانید هر روز با تهیه سالادهای متنوع از میوه‌ها و سبزی‌های مختلف و اضافه کردن مقداری آرتیشوی خرد یا رنده شده به کاهش وزن خود کمک شایانی کنید.

بوی تند بدن در فصل تابستان یکی از معضلاتی میباشد که بسیاری از مردم با آن دست‌وپنجه نرم کرده و برای درمان آن هزار و یک راه نرفته را تجربه می‌کنند. اگر چه استفاده از انواع عطرها، مام‌ها و دئودورانت‌ها برای کنترل و پیشگیری از بوی بد بدن است اما تکنیک‌ها و راهکارهای موثرتری در این زمینه وجود دارد که در بسیاری موارد انسان را از مصرف این محصولات صنعتی بی‌نیاز می‌کند. حمام کردن با عصاره آرتیشو یکی از این شیوه‌هاست که مداومت بر آن به کاهش میزان تعرق بدن کمک کرده و به‌طور طبیعی مانع از ایجاد بوی بد بدن می‌شود.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *