بستنی دارچین و موز تابستانه

بستنی دارچین و موز
بستنی دارچین و موز

بستنی ها همواره از طرفداران زیادی در تابستان برخوردار است. در ادامه مطلب زیر با طرز تهیه بستنی دارچین و موز تابستانه شما را اشنا میکنیم.بانوهای با سلیقه ای مثل شما افتخار ماست.

مواد لازم برای تهیه بستنی و موز

  1. موز 5 عدد
  2. پرتقال 2عدد
  3. عسل 4 قاشق غذاخوری
  4. پودر دارچین 3 قاشق چای خوری
  5. شیر 3۰۰ میلی لیتر
  6. ماست 25۰ گرم
  7. شکلات تلخ به میزان لازم

 

حاضر کردن مواد برای تهیه بستنی دارچین و موز

پوست موز ها را بگیرید و پوست پرتقال ها را رنده نمایید و آب پرتقال ها را بگیرید .فر را روی 170 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید.موزها را دی یک سینی فر بگذارید 1/5 عدد پرتقال را آب گرفته و همراه با عسل و 2 قاشق چایخوری ژودر دارچین را روی موز ها ریخته و به مدت زمان 20 دقیقه در فر بگذارید تا طلایی گردند و بگذارید کنار تا خنک شوند.موز و شربتی که از اون به دست اومده رو در مخلوط‌کن بریزید و با شیر و خامه بزنید.اکثر رنده پوست پرتقال, بقیه آب پرتقال, نوک انگشت نمک و بقیه پودر دارچین رو اضافه کنید.

می تونید مواد رو در دستگاه بستنی‌ساز بریزید و طبق دستورکار دستگاه, اون رو حاضر کنید. هم‌چنین می تونید بستنی رو 3 ساعت در فریزر بذارید و هر یک ساعت اون رو از فریزر درآورده, هم بزنید و مجدد در فریزر بذارید.بستنی رو با رنده پوست پرتقال و شکلات تزیین و سرو کنید.

بستنی دارچین و موز
بستنی دارچین و موز

 

درباره دارچین

چند قطره روغن دارچین را بر روی پوست بمالید و خوب ماساژ دهید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.دارچین غنی از آنتی اکسیدان است که می تواند ترک کف پا را درمان کند.آب لیموترش تازه را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون، یک چهارم فنجان شیر، نصف فنجان آب و دو قاشق غذاخوری پودر دارچین ترکیب کنید و بر روی پا بمالید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.دارچین دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی بوده که می تواند موها را تقویت کرده و از ریزش مو جلوگیری کند.

Check Also

بستنی یخی هندوانه ای گوارا

با رسیدن فصل گرما بازار خوردن بستنی داغ میشود.در ادامه مطلب زیر قصد داریم طرز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *