توضیحاتی در مورد جاذبه های گردشگری آنتالیا که در سفر به آنتالیا باید بدانید

امروزه بسیاری از گردشگران و مسافران به دنبال بازدید از بهترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری آنتالیا هستند تا از این طریق بتوانند لحظات بی نظیری را برای خود به ارمغان بیاورند. از مهمترین جاذبه های گردشگری آنتالیا می توان به منطقه کمر و منطقه ساید اشاره کرد.

آیا شما نیز به دنبال بازدید از بهترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری آنتالیا هستید؟ آیا می دانید که با تور آنتالیا می توانید از تمام جاذبه های گردشگری این شهر بازدید داشته باشید؟ در مقاله پیش روی شما سعی بر آن داریم تا در مورد جاذبه های دیدنی این شهر توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

منطقه کمر از باشکوه ترین و بی نظیرترین جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا در تور آنتالیا ارزان به شمار می رود که این منطقه در 42 کیلومتری این شهر واقع شده است و با داشتن مناظر بسیار زیبا و جذاب خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جذب کند. از مهمترین سرگرمی ها و تفریحات حاکم بر این منطقه می توان به قایقرانی، ورزش های آبی، حمام آفتاب و غیره اشاره نمود. همچنین گردشگران می توانند به راحتی از فروشگاه های صنایع دستی حاکم بر این منطقه، سوغاتی های مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنند. همچنین منطقه کمر در آنتالیا از تمیزترین و پاک ترین سواحل برخوردار بوده و پرچم آبی موجود در سواحل نیز نشان از این امر می باشد.

 

منطقه ساید آنتالیا

بر اساس اعلام سفر باتو ، از دیگر زیباترین و مهمترین جاذبه های گردشگری آنتالیا می توان به منطقه ساید این شهر اشاره کرد. توجه داشته باشید که شهر آنتالیا یکی از باستانی ترین شهرهای کشور ترکیه به شمار می آید و به همیت جهت در این شهر و اطراف آن می توان انواع مناطق را مشاهده نمود که هر کدام از این مناطق دارای جاذبه های تاریخی بسیاری می باشند که از مهمترین این مناطق نیز می توان به منطقه ساید آنتالیا اشاره کرد که این منطقه با داشتن ماسه ها و شن های سفید رنگ خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. ساید به معنای انار بوده و این منطقه همچنین به داشتن درختان انار نیز شهرت جهانی دارد. گردشگران به محض ورود به این منطقه می توانند شاهد یک سالن آمفی تئاتر با ظرفیت در حدود 200 نفر می شوند که این امر نشان دهند وجود یک تمدن بسیار قدیمی و بی نظیر در این منطقه می باشد. گردشگران و توریست ها می توانند با گذشت از بازارهای پرپیچ و خم شاهد معابد، رستوران ها و بازارهای مختلف در این منطقه باشند و نیازهای اساسی خود را برطرف نمایند. همچنین اگر قصد اقامت در این منطقه را دارید می توانید به قبل از سفر خود اتاق مورد نظر خود را رزرو نموده و سپس با خیال راحت یک شب بی نظیری را در دل یکی از تاریخی ترین مناطق جهان سپری کنید.

 

درختان پالم در جنگل های آنتالیا

درختان پالم در جنگل های آنتالیا از دیگر مهمترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می آید که این منطقه به خاطر داشتن درختان نخل بسیار برجسته و غول پیکر خود به این نام شناخته شده است. بسیاری از گردشگران و مسافرانی که از این منطقه بازدید می کنند از سایه زیر این درختان نهایت لذت را برده و لحظات بسیار فراموش نشدنی را در این منطقه برای خود به ارمغان بیاورند. این درختان در طول خط ساحلی شهر آنتالیا واقع شده است و همین امر نیز سبب شده است تا بسیاری از گردشگران و مسافرانی که از آنتالیا بازدید می کنند، بازدید از این منطقه و ناحیه را در اولویت های خود قرار دهند. وجود گونه های گیاهی و جانوری بسیار مختلف در این منطقه سبب شده است تا منطقه پالم آنتالیا از جذابیت و زیبایی به خصوصی برخوردار باشد. شما نیز می توانید با رزرو تور آنتالیا در بهترین زمان ممکن، از این منطقه بازدید داشته باشید و تصاویر بی نظیری را با دوربین های عکاسی خود به ثبت برسانید.

 

شهر باستانی لیسیان

از دیگر مهمترین و بی نظیرترین جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا، شهر باستانی لیسیان می باشد که این منطقه با داشتن مقبره تاریخی و گوردخمه های بسیار بی نظیر خود توانسته است توجه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند. این منطقه گردشگری در شهر موغلا واقع شده و در طی سالیان دراز مورد توجه بسیاری از باستان شناسان و محققان واقع بوده است. گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از این منطقه و جاذبه های تاریخی آن را دارند می توانند به راحتی از طریق دریا و جاده خود را به این منطقه رسانده و از این جاذبه بی نظیر بازدید لازم را داشته باشند. توجه داشته باشید که برای رفتن و بازدید از این منطقه بایستی کفش های بسیار مناسبی را بر پا داشته باشید تا بتوانید به راحتی در دل دامنه کوه های موغلا به کوهنوردی پرداخته و بهترین و بی نظیرترین لحظات را در این منطقه برای خود به ارمغان بیاورید. آدرس مقبره صخره ای لیسیان را می توانید به شکل زیر در دست داشته باشید تا به راحتی خود را به این منطقه برسانید:

آدرس: ترکیه، آنتالیا، شهر موغلا، شهر لیسیا، منطقه دالیان

 

Check Also

کاربرد هود پاتولوژی

کاربرد هود پاتولوژی

آشنایی با هود های پاتولوژی و کاربرد آن ها یک ازمایشگاه تشخیص طبی را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *