ناگت سبزیجاتی بی نظیر

ناگت سبزیجاتی
ناگت سبزیجاتی

اگر قصد دارید یک غذای خوشمزه در منزل تهیه کنید تهیه ناگت سبزیجاتی را به شما پیشنهاد میکنیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این ناگت خوشمزه را به شما بانوان با سلیقه و هنرمند آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه ناگت سبزیجات

  1. پوره سیب زمینی یک و نیم پیمانه
  2. پودر سوخاری نصف پیمانه
  3. اسفناج پخته و خرد شده یک سوم پیمانه
  4. روغن سرخ کردنی به مقدار لازم
  5. نمک یک چهارم قاشق چایخوری
  6. فلفل سیاه به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه ناگت سبزیجاتی

فر خود را روی 200 درجه سانتی گراد تنظیم نتمایید.درون یک ظرفی که مخصوص پخت است لایه ای ازفویل قرار دهید وروی آن را کمی اسپری روغن بزنید و در کناری قرار دهید داخل یک بشقاب با استفاده از چنگال پودر س.خاری را با نمک مخلوط نمایید و کناری قرار دهید.درون یک کاسه متوسطی سیب زمینی و اسفناج را با هم تریکب کنید و نمک و فلفل را به آنها بیفزایید .با دست به اندازه یک لقمه از مخلوطی که درست کرده اید بردارید و آنها را به شکل توپ در بیاورید و مخلوط را درون پودر سوخاری و نمک بغلتانید.ناگت ها را درون ظرفی قرار دهید و کمی روغن را به آنها بیفزایید و در دقیقه آنها را در فر بپزید.

 

درباره اسفناج

اسفناج به دلیل داشتن مقدار قابل توجهی ویتامین B3 داروی مهمی برای برطرف کردن بیماری پلاگر است . بیماری پلاگر یک نوع بیماری است که بعلت کمبود ویتامین B3 در بدن تولید می شود و نشانه های آن ضعف بدن ، تشنج ، اختلال در دستگاه هاضمه و بوجود آمدن لکه های قرمز روی بدن است .برگ اسفناج از نظر طب قدیم ایران کمی سرد است و برخی عقیده دارند که متعادل است یعنی نه سرد است و نه گرم .برگ اسفناج خواص سبزیجات-خواص میوه ها سبزیجات و سلامت – غنی ویتامین A ، B3، C و آهن و پتاسیم می باشد .بدن را قلیایی می کند .خنک کننده است و برای پائین آوردن تب مفید است .ورم روده کوچک را رفع می کند و برای ورم ریه مفید است .ملین است و یبوست را برطرف می کند .اسفناج برای لاغر شدن و وزن کم کردن مفید است .

Check Also

چیز برگر سبزیجات رژیمی و بی نظیر

یکی از پر طرفدارترین فست فودها برگر ها میباشند.امروز میخواهیم طرز تهیه یک فست فود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *