خوراک مرغ و گردو فوق العاده

خوراک مرغ و گردو
خوراک مرغ و گردو

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید خوراک مرغ و گردو فوق العاده است. امروز میخواهیم در سایت فست فود طرز تهیه این غذای خوشمزه را به شما بانوان عزیز آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک مرغ و گردو

  1. مرغ به تعداد نفرات هشت تكه
  2. مغز گردو ساييده‌شده يك پيمانه
  3. پودر شكر يك قاشق مرباخوري
  4. گرد نان سفيد يك پيمانه
  5. آرد سفيد به ميزان لازم
  6. تخم‌مرغ دو عدد
  7. نمك و فلفل به ميزان لازم
  8. آب به ميزان لازم

 

طرزتهيه خوراک مرغ و گردو

دو تا سه قاشق غذاخوری آب ولرم و نمک و تخم مرغ ها را در یک ظرف بریزیدو با یک قاشق به هم بزنید.نمک و فلفل و مغز گردو و گرد نان غلتانده و مرغ را در روغن سرخ مینماییم تا رنگ طلایی بگیرد.مرغ را روی دستمال قرار دهید تا روغن اضافه آن گرفته شود و آن را سرو مینماییم.این مرغ را میتوانید در سالاد نیزریخته و میل نمایید.به صورتی گهمرغ و گردوی درسته و کلم بروکلی را خرد کرده و با مرغ میل میکنیم.

 

درباره گردو

گردو غنی از مواد معدنی ضروری از جمله پروتئین، فیبر، کلسیم، منیزیم، فسفر، منگنز و پتاسیم می باشد که برای رشد جنین و تامین انرژی و مواد مغذی زنان باردار مفید می باشد. منگنز وجود در گردو یک ماده مهم برای رشد بافت های بدن و مغز جنین می باشد.مصرف روزانه گردو باعث افزایش کیفیت مایع منی، افزایش قدرت، تحرک و مورفولوژی اسپرم در مردان می شود و قدرت باروری را افزایش می دهد.خوردن روزانه گردو خطر ابتلا به زوال عقل را کاهش می دهد. دانشمندان می گویند ویتامین E و فلافانید های موجود در گردو برای سلامت مغز مفید هستند که باعث نابودی رادیکال های آزاد در مغز شده و از آلزایمر جلوگیری می کنند، گردو همچنین برای تقویت حافظه نیز مفید می باشد.

Check Also

خوراک مرغ و بادام زمینی دلپذیر

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید برای فصل تابستان در منزل تهیه کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *