جوجه کباب عربی مخصوص دورهمی

جوجه کباب عربی مخصوص
جوجه کباب عربی مخصوص

یکی از خوشمزه ترین و پر طرفدارترن غذاهایی که میتوانید برای خانواده خود تهیه کنید جوجه کباب عربی مخصوص دور همی است. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این غذای خوشمزه و لذیذ را به شما بانوان گرامی آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه جوجه کباب عربی مخصوص

  1. سینه ی مرغ خرد کرده۱ کیلوگرم
  2. پودر زیره ی سیاه1 قاشق چای خوری
  3. پورد هل سبز۱ قاشق چای خوری
  4. فلفل سفید۱ قاشق چای خوری
  5. نمک به میزان لازم
  6. ابلیمو1ق چای خوری
  7. ماست چکیده 100گرم
  8. خامه 200گرم
  9. پیاز خرد کرده 1عدد
  10. فلفل دلمهای خرد کرده 1عدد

 

 

طرز تهيه جوجه کباب عربی مخصوص

در یک ظرف مناسبی مرغ را ریخته و ادویه ها را به ان بیفزایید آبلیمو و ماست و فلفل و پیاز را به مواد اضافه نمایید و خوب با دست مخلوط نمایید.بگذارید در یخچال به مدت 4 ساعت بماند. مرغ ها را به سیخ بکشید و بگذارید روی آتش و کباب نمایید.کمی زعفران را نیز به کباب ها اضافه کنید ولی به شما گوشزد میکنم که رنگ این کباب سفید رنگ است.تهیه این غذای خوشمزه را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

درباره لیمو

لیمو که یک ماده ضدعفونی کننده طبیعی است می تواند برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی مفید باشد. لیمو یکی از بهترین منابع ویتامین C است که با جوان سازی پوست از داخل و ایجاد درخشش روی پوست، زیبایی شما را تقویت می کند. مصرف روزانه آب لیمو تفاوت زیادی در ظاهر پوست شما ایجاد می کند. این ماده بعنوان یک داروی ضد پیری عمل می کند و می تواند چین و چروک و جوش های سرسیاه را از بین ببرد. وقتی آب لیمو را روی نواحی سوختگی بمالید، جای زخم را از بین می برد. از آنجا که ماده ای خنک کننده هم به حساب می آید احساس سوزش روی پوست را از بین می برد.

Check Also

کباب کوبیده سنتی دلچسب

یکی از خوشمزه ترین و بی نظیر ترین غذاهایی را که میتوانید برای میهمانان خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *