خوراک سیب زمینی و قارچ در فویل

خوراک سیب زمینی و قارچ
خوراک سیب زمینی و قارچ

خوراک ها یکی از پر طرفدارترین غذاهایی هستند که هم مقوی و هم خوشمزه ترین هستند. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه خوراک سیب زمینی و قارچ در فویل را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه خوراک سیب زمینی و قارچ

  1. سیب زمینی
  2. قارچ و سیر سبز تازه
  3. روغن زیتون
  4. نمک
  5. فویل

 

 

مواد لازم برای تهیه خوراک سیب زمینی و قارج در فویل

در ابتدای کار سبزیجات یعی قارچ و سیب زمینی و سیر را خوب خرد کنید.سعی کنید به صورت ریز و نازک خرد نمایید که برای پخت بهتر میباشد.آنها را در فویل قرار دهید.روی مواد را روغن زیتون و ادویه جات دلخواه و هم چنین سبزیجات دلخواه خود را بریزید و فویل را روی مواد تا نمایید و سر و ته آن را ببندید.فویل را برای مدت زمان 15تا20 دقیقه روی اتش قرار دهید.

 

درباره قارچ

بیشتر ما قارچ ها را نوعی از سبزیجات می دانیم اما شاید برای تان جالب باشد بدانید که قارچ ها دسته ای از یوکاریوت ها هستند که نه گیاه هستند نه جانور؛ به آنها هتروفیت یا دگرخوار می گویند که در خاک و آب زندگی می کنند و غذای شان از بقایای گیاهان یا جانوران تامین می شود.این را هم بدانید که قارچ ها موجودات مقاومی هستند و می توانند در شرایط مختلف به زندگی ادامه دهند. بیش از 38 هزار گونه قارچ در دنیا وجود دارد که فقط بعضی از آنها خوراکی هستند.

قارچ های خوراکی هم در دسته های مختلفی جای می گیرند. بعضی ها کلاهک باز تری دارند و در گروهی دیگر کلاهک بسته است.رنگ قارچ های خوراکی به طور معمول سفید یا قهوه ای است اما قارچ های سمی رنگ های تند و تیزی دارند که نشان می دهد نباید به آنها نزدیک شوید. توصیه می شود هنگام گشت و گذار در جنگل به هیچ عنوان به ظاهر و رنگ قارچ ها اعتماد نکنید و برای خوردن قارچ های به ظاهر خوراکی هم نقشه نکشید چون امکان سمی بودنشان هست.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *