کباب برزیلی دلچسب

کباب برزیلی
کباب برزیلی

کباب ها همواره بیشترین طرفدار را در بیشتر اقوام ایرانی دارد .امروز میخواهیم طرز تهیه یک کباب خارجی را به شما آموزش دهیم. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کباب برزیلی را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای تهیه کباب برزیلی

  1. فیله گوساله: 800 گرم، خرد كرده
  2. روغن مایع: یك‌چهارم پیمانه
  3. سیر: 4 حبه، ساطوری شده
  4. سماق قرمز: 2 قاشق غذاخوری
  5. فلفل سیاه: یك قاشق چای‌خوری
  6. فلفل قرمز: نصف قاشق ‌چای‌خوری
  7. نمك: به میزان لازم

 

 

طرز تهیه کباب برزیلی

سیر و روغن و ادویه ها را با هم مخلوط نمایید و خمیری قرمز رنگ را زا آن دربیاورید تکه های گوشت را دو ساعت در مایع خوابانده تا طعم بگیرد.فیله ها را به سیخ بکشید و روی یک منقل کباب نمایید.

درباره گوشت برزیلی

گوشت های برزیلی همان گونه که گفتیم انواع مختلفی از گوشت سفید و قرمز را شامل می شوند مثل گوشت مرغ، گوساله، بره یا گاوی که هریک ازین گوشت ها خود به نوعی ضامن سلامتی هستند و مصرف شان تامین کننده تمام نیاز و احتیاجات جسمی ست ولی از آنجایی که این محصولات بصورت منجمد عرضه شده اند گاهی شایعاتی مبنی بر ناسالم بودن شان ذکر می گردد که در ادامه به توضیح مختصری درین خصوص می پردازیم.

گفته شده است که مضرات این محصولات از خواصش بیشتر است و دلیل این گفته را انجماد گوشت دانسته اند ولی خوب است بدانید که متخصصان با پژوهش های صورت گرفته ثابت کرده اند که گوشت منجمد اگر بصورت اصولی منجمد گردد و بطور استاندارد یخ زدایی شود هیچ تفاوتی از نظر کیفی با گوشت تازه ندارد و هیچ مضراتی هم نخواهد داشت جز مضراتی که با مصرف زیاد گوشت به هر فردی وارد می گردد.

مصرف بیش از اندازه هر نوع گوشتی دارای مضرات می باشد که این در مورد گوشت های برزیلی هم صادق است مثلا خوردن بیش از حد گوشت گاوی به اختلالات گوارشی دامن می زند یا مصرف گوشت مرغ در اندازه زیاد برای معده خوب نیست و دیگر گوشت ها نیز مصرف بیش از حد شان مشکل ساز است پس با این وجود در می یابیم که گوشت برزیلی دارای خواص است تا مضرات.

Check Also

کباب کوبیده سنتی دلچسب

یکی از خوشمزه ترین و بی نظیر ترین غذاهایی را که میتوانید برای میهمانان خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *