کره بادام زمینی خانگی لذیذ

کره بادام زمینی خانگی
کره بادام زمینی خانگی

اگر میخواهید یک غذای خوشمزه برای صبحانه داشته باشید طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی را به شما پیشنهاد میکنیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این کره مقوی را به شما عزیزان آموزش داده ایم.

مواد لازم برای تهیه کره بادام خانگی لذیذ

  1. 2 فنجان بادام خام
  2. 1قاشق چای خوری روغن طبیعی (مثل روغن سبزیجات)
  3. 1قاشق چای خوری نمک
  4. 1قاشق غذاخوری عسل
  5. سینی فر
  6. غذاساز

 

 

طرز تهیه کره بادام زمینی خانگی

همه مواد را از قبل حاضر نمایید و فر را روی درجه 350 قرار دهید.از روغن های سبزیجات و روغن های طعم دار نیز میتوانید برای اینکار استفاده نمایید.اگر نمیخواهید که کره شما شیزرین شو نیز میتوانید چون شیرینی کننده اختیاری است.اکنون نوبت برشته کردن بادام هاست. بادام ها را در یک لایه روی سینی فر قرار دهید. و به مدت ۱۰ دقیقه بگذارید سرخ شود. سپس بگذارید کاملا سرد شود. البته بادام گرم زودتر آسیاب می شود اما ممکن است برای غذاساز خوب نباشد که بادام داغ را داخل آن بریزیم.کره شما آماده است.نوش جان

درباره بادام زمینی

فایده مهم کره بادام زمینی این است که از چربی سالم بوجود آمده است. کره بادام زمینی حاوی چربی های اشباع نشده، مواد مغذی است که به کاهش سطوح کلسترول مضر و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی کمک میکند. روغن بادام زمینی ترکیبات موجود در کره در بادام زمینی از تنگ شدن عروق پیشگیری میکند.

بسیاری از افراد به بادام زمینی حساسیت دارند. معمولا آلرژی افراد به بادام زمینی، در دوران کودکی ظاهر می شود.اولین نشانه های آلرژی به بادام زمینی به صورت آبریزش بینی یا خارش پوست در قسمت هایی از بدن می باشد. نشانه های بعدی شامل:تهوع، استفراغ، اسهال، ناراحتی شکمی، سوزش زبان، سختی تنفس ، گلودرد یا درد در دیگر نواحی بدن، افت ناگهانی فشار خون، سرگیجه و در نهایت بیهوشی و مرگ است.

Check Also

پنکیک کدو تنبل برای صبحانه

یکی از خوشمزه ترین شیرینی هایی را که میتوانید برای صبحانه تهیه کنید پنکیک ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *