سالاد تخم مرغ عالی و خوشمزه

سالاد تخم مرغ عالی
سالاد تخم مرغ عالی

اگر میخواهید یک سالاد خوشمزه برای صبحانه تهیه کنید طرز تهیه سالاد تخم مرغ عالی را به شما آموزش میدهیم.در ادامه مطلب زیر طرز تهیه این سالاد ویژه را به شما آموزش میدهیم.

مواد لازم برای سالاد تخم مرغ عالی

  1. تخم مرغ پخته ۱۲ عدد
  2. پیازچه یک چهارم فنجان
  3. کرفس خرد شده نصف فنجان
  4. فلفل دلمه قرمز خرد شده نصف فنجان
  5. خردل ۳ قاشق غذاخوری
  6. سس مایونز یک سوم فنجان
  7. سرکه ۱ قاشق غذاخوری
  8. سس تند چند قطره
  9. پاپریکا یک چهارم قاشق چایخوری
  10. نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه سالاد تخم مرغ عالی

تخم مرغ ها را آب پز کنید و به صورت درشت درشت خرد کنید و در یک کاسه بریزیدپیازجه و کرفس و فلفل دلمه را به آن بیفزایید.درون یک کاسه کوچک نیز سس مایونز و خردل و سرکه و سس تند را مخلوط نمایید و به آرامی سس را به مخلوط تخم مرغ را اضافه نمایید و هم بزنید .پاپریکا و نمک و فلفل را به آن اضافه نمایید .این سالاد را رد یخچال گذاشته و خنک سرو نمایید.


درباره کرفس

خواص کرفس به اندازه ای زیاد است که نظیر آن گزارش نشده است. دست اندرکاران طب سنتی و آنهایی که به قلیایی و اسیدی بودن بدن باور دارند معتقدند که کرفس می‌تواند از قلیایی یا اسیدی بودن محیط داخلی بدن جلوگیری نماید. در طب سنتی، بسیاری از ممالک دنیا از کرفس و آب کرفس و تخم کرفس برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماریها استفاده می کردند، زیرا املاح و ویتامین ها و فیتوکمیکال های موجود در آن از نظر کمیت و کیفیت به صورتی تنظیم گردیده که نظیر آن را نمی‌توان در غذای دیگر مشاهده نمود.برگ کرفس حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین A (بتاکاروتن) است در حالی که ساقه کرفس منبع ویتامین‌هایB6,B2,B1 ویتامین C و همچنین پتاسیم، اسید فولیک، کلسیم، منیزیوم، آهن، فسفر، سدیم و چند نوع از اسیدهای امینه ضروریست.

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *