سالاد مرغ و اسفناج دلچسب

سالاد مرغ و اسفناج
سالاد مرغ و اسفناج

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد ها هستند. در ادامه مطلب زیر طرز تهیه سالاد مرغ و اسفناج دلچسب را به شما بانوان با سلیقه در منزل اموزش میدهیم.

مواد لازم  برای تهیه سالاد مرغ و اسفناج

  1. یک فنجان پسته پوست کنده
  2. چهار قاشق غذا خوری روغن زیتون
  3. چهار عدد سینه مرغ متوسط
  4. پودر سیر به مقدار لازم
  5. فلفل سیاه به مقدار لازم
  6. 300گرم برگ اسفناج
  7. یک فنجان گوجه فرنگی گیلاسی
  8. یک عدد آووکادو
  9. یک عدد فلفل دلمه زرد
  10. دو عدد پیازچه ، قطعه قطعه شده
  11. سس سالاد به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه سالاد مرغ و اسفناج

پسته ها را داخل یک میکسر بریزید و مخلوط کن را روشن نمایید.یک ماهیتابه را اماده کنید و سینه های مرغ را داخل ماهیتابه تفت دهیدو پودر پسته را روی سینه مرغ بریزید تا به سینه ها بچسبند.پودر سیر و فلفل را روی آن بپاشید و 3 الی 5 دقیقه بگذارید روی حرارت متوسط تا تفت بخورند.سینه مرغ را از روی حرارت برداشته و تکه تکه نمایید.یک ظرف بزرگ را  آماده نمایید و برگ اسفناج و گوجه فرنگی و آووکادو و فلفل و پیازچه را با تکه های مرغ درون آن بچینید.

 

خواص پسته

مصرف پسته می‌تواند مزایای زیادی برای سلامت بدن داشته باشد. برخی از این مزایا شامل داشتن قلبی سالم، کنترل وزن، محافظت در برابر بیماری دیابت و پرفشاری خون و بهبود گوارش است. ویتامین‌ها، مواد معدنی، چربی ها و پروتئین‌هایی که در پسته یافت می‌شود برای سلامت بدن بسیار مفیدند.پسته یکی از قدیمی ترین آجیل‌هایی است که در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید پسته بومی آسیاست و بیشتر در ایران و عراق رشد پیدا می‌کند. شواهد باستانی نشان می‌دهد که ارتباط پسته و انسان‌ها به ۶۰۰۰ سال قبل از میلاد بر می گردد. این ماده بیشتر در ایران، عراق و سوریه کشت می‌شد و بعدها به رم نیز رسید.

Check Also

سالاد نودل اسپایسی خوشمزه

یکی از خوشمزه ترین سالاد هایی که میتوانید در منزل تهیه کنید سالاد نودل اسپایسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *