نودل خامه ای دلچسب و لذیذ

نودل خامه ای دلچسب
نودل خامه ای دلچسب

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میتوانید در منزل تهیه کنید نودل ها هستند.امروز میخواهیم طرز تهیه نودل خامه ای دلچسب و لذیذ را به شما بانوان گرامی و عزیز آموزش دهیم.با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه نودل خامه ای ذلچسب

  1. نودل یک و یک دوم پیمانه
  2. خامه 100 میلی لیتر
  3. برگ آویشن 4 الی 5 عدد
  4. سس خردل 2 قاشق چایخوری
  5. نمک به مقدار لازم
  6. آب داغ به مقدار لازم

 

طرز تهیه نودل خامه ای

آب را بگذارید روی حرارت قرار دهید و بگذارید تا جوش اید نودل ها را رد اب ریخته و بگذارید بپزد و ابکش نمایید.خامه را به مواد اضافه کنید .خردل را نیز به مواد بیفزایید و با هم مخلوط کنید و نمک را به مواد بیفزایید.برگ اویشن رذا نیز خرد نمایید و به مواد بیفزایید.مواد را در ظرف بکشید و سرو نمایید.

نودل خامه ای دلچسب
نودل خامه ای دلچسب

 

نودل بخوریم یا نه؟

شاید این روزها کمتر کسی را بتوان یافت که نام نودل را نشنیده باشد اما برای آنکه بیشتر با این ماده غذایی آشنا شوید و بدانید اصلا “نودل چیست و چه خواص و مضراتی دارد”، خواندن این مطلب توصیه می‌شود. نودل یک غذایی اصیل آسیایی است که از برش خمیر فطیر (عمل‌آوری نشده) تهیه می‌شود. شناخته‌شده‌‌ترین نوع نودل، به شکل‌ نوارهای نازک و بلند و شبیه به اسپاگتی است، اما نودل به شکل‌های متنوع دیگری مانند موجی، لوله‌ای، رشته‌ای و صدفی نیز برش می‌خورد. به طور معمول نودل را در آب جوش همراه با کمی نمک و روغن می‌پزند اما سرخ کردن نودل در تابه نیز نوعی روش دیگر برای طبخ نودل چینی است. البته این روزها، با توجه به گرایش افراد در کشورهای مختلف به این غذای ساده، روش‌های پخت نودل بسیار متنوع‌تر شده و حتی انواع سالاد نودل نیز با استفاده از رشته‌های نودل چینی تهیه می‌شود.

Check Also

کرفس شکم پر مقوی و جدید

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی را که میتوانید در منزل تهیه کنید با کرفس است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *