کباب شیر ماهی برای با کلاس ها

کباب شیر ماهی
کباب شیر ماهی

یکی از خوشمزه ترین غذاهای دریایی با ماهی شیر تهیه میشود .در ادامه مطلب زیر طرز تهیه کباب شیر ماهی برای با کلاس ها را به شما عزیزان آموزش میدهیم.این غذا و تهیه آن را به شما عزیزان توصیه میکنیم.

مواد لازم برای تهیه کباب شیر ماهی

  1. ماهی شیر ۸۰۰ گرم
  2. خامه ۳قاشق سوپخوری
  3. کره ذوب شده یک و نیم قاشق سوپخوری
  4. زعفران آب کرده ۱قاشق سوپخوری
  5. روغن مایع ۲ قاشق سوپخوری
  6. نمک و فلفل و آبلیمو به مقدار کافی

 

 

طرز تهیه کباب شیر ماهی

گوشت ماهی را خوب بشویید و نمک بزنید و برای 12 ساعت در مخلوطی از پیاز رنده شده آبلیمو و زعفران بخوابانید و بگذارید در یخچال بماند.بعد از حدود 12 ساعت کره ای را که ذوب کرده اید وخامه و فلفل را با یکدیگر مخلوط نمایید.ماهی را به مخلوط آغشته نموده و در دیس فر قرار دهید تا 40 دقیقه و در دمای 175 درجه سانتی گراد قرار دهید و بگذارید تا طلایی گردد.در این مدت گاهی از مخلوط آبلیمو، زعفران و روغن روی گوشت ماهی بریزید تا از سوختن آن جلوگیری شود، سینی را روی پنجره وسط فربگذارید و توجه داشته باشید که در طول مدت پخت، ماهی را یکبار پشت و رو کنید.

درباره ماهی شیر

غذاهایی که دارای کلسیم و ویتامین د مثل ماهی شیر هستند خطر ابتلا به بیماری های جسمی و روحی در زنان در زمان عادت ماهانه را کاهش می دهند. این ماهی و فرآورده های لبنی از جمله غذاهای سرشار از کلسیم و ویتامین د هستند. زنان بیشتر دچار دردهای مفصلی و روحی و سوء تغذیه می شوند و 20 درصد از آن ها نیز حالت های بدی پیدا می کنند. بررسی رژیم غذایی هزار زن مبتلا به این بیماری ها در زمان پیش از عادت ماهانه و دو هزار زن غیر مبتلا به این بیماری ها دریافتند زنانی که در سیستم غذایی خود جایی برای غذاهایی کلیسم دار و دارای ویتامین د مثل ماهی شیر و لبنیات مصرف می کنند کمتر دچار این بیماری ها می شوند.

Check Also

خوراک میگو با سس تند دلچسب

یکی از خوشمزه های روزگار خوراک میگو میباشد که در ادامه یکی از این خوراک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *